Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
angelique19 schreef:Chevano schreef:ik vond het horse event erg overtrokken een paar jaar geleden was het veel groter opgezet en ook veel leerzamer. Een heleboel dingen waren gewoon precies hetzelfde. Jammer vond ik dat. De spullen die er te koop waren waren ook al niet zo goedkoop. De ruitersportzaak hier is veel goedkoper!! en de boktlounge stelde al helemaal niks voor. Een aantal zat er maar te hangen omdat er niemand was en volgens mij waren er een aantal vrijwilligers want ze wisten nog geen eens waar we het over hadden!!Nee ga dan liever naar equitana .
Ben het helemaal met je eens,
Behalve de bokt lounge daar kan ik niet over oordelen, ben er niet geweest
Ja ik weet het maar ben geen verslaafde dat ik op HE ook nog moet bokken
Chevano schreef:haha wij konden het in 1e instantie niet vinden stond ergens achter weg gemoffeld achter lammert zijn kraam. Pas aan het einde van de middag gevonden!
Citaat:Dat waren wij....
met pony gaat het goed!
ze was flauwgevallen.
ik ben me echt het apenlazeris geschrokken. ik zei nog net daarvoor tegen die meneer 'ze is geloof ik in slaap gevallen...'
en floep... daar ging ze.
de arts die haar geeft nagekeken is later oom terug gekomen naar de trailer en daar is ze door haar en een collega nog eens nagekeken en we konden met een gerust hart op weg. we hebben haar wel in de gaten kunnen houden want papa had een camera in de trailer gehangen.
de eerste 3 min van de clinic voelde ze zo fijn aan, op weg naar de bak moesten we door de mensen massa heen. ze was echt super.
maar ik denk dat alles inclusief al het gepluk aan haar het te veel werd voor haar.
maar het gaat allemaal goed met Zalie, en ik ben ondertussen ook wel een beetje bijgekomen van de schrik..
MyrtheNH schreef:Citaat:Ik vond de clinic van Anky en HP ook erg leukDie interactie tussen die twee, haha
Daar heb ik ook erg van genoten, leuke interactie tussen die twee, en een hele aardige vent ook.
Zo krijg je ook een aardig idee hoe trainingen op dat niveau eraan toegaan. Het oefenen van de piaf vond ik zelfs wat aandoenlijk.
Thats_Me schreef:Had iemand trouwens de pas de deux van die twee kinderen gezien op muziek van het spookhuis van de efteling? Weet niet of die zaterdag en zondag ook te zien was maar vond het écht zo schattig om te zien
Jeany schreef:Dat zeiden ze gisteren ook, dat een van de ruiters van zijn paard was geslagen