Indoor Brabant 2008

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Re: Indoor Brabant 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:32

juniper schreef:
Ik heb gewerkt op Indoor Brabant, als hostess. Voor de mensen die er geweest zijn, ik was en van die meisjes met zo'n Scappa polo, die iedere keer je kaartje controleerde als je de tribune opwilde.
Het was heel erg leuk om te doen, behalve dat we uren achtereen moesten staan en je daarvan een hele pijnlijke rug krijgt. Maar als werknmers zie je toch wat meer achter de schermen als normale bezoekers, dus dat was heel intereresant. Ik ben zelfs een keer of 10 zo langs de stal van Salinero gelopen, maar ik ben niet zo into de sport dus ik had hem helemaal niet herkent.

Ik werkte als 1 van de Audi-meisjes. Ik was 1 van de blonde. Wij deelde flaaiers uit en brachten mensen rond in een golfkarretje. Ook vingen wij de audi's op bij de VIP

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:33

_Jitske_ schreef:
Waar moest jij vandaag werken knabbelgirl?
Toen ik flyer van Audi kreeg moest ik nog aan je denken, dat jij dat ook moest doen donderdag of vrijdag. Clown (volgens chance Tong uitsteken)
*edit* zat jij in dat karretje buiten bij de parkeerplaats?

alle dagen Knipoog En ik heb het allemaal gedaan ROFL

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:34

fokfanaat schreef:
meen je dat? daar zaten zoveel foutjes in, en zoals salinero piaffeerd....

maar de piaffe is ook niet alles Knipoog
Ik denkd at het echt persoonlij is Ja

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:37

juryoordeel mag niet persoonlijk zijn, dat je zoveel onder de punten van al je collega's zit, zou eigenlijk niet mogen!

En nog een duitser ook..... maar ze heeft gewoon iets tegen Anky, met PB had ze dr ook veel lager staan als haar collegaas.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:41

knabbelgirl schreef:
_Jitske_ schreef:
Waar moest jij vandaag werken knabbelgirl?
Toen ik flyer van Audi kreeg moest ik nog aan je denken, dat jij dat ook moest doen donderdag of vrijdag. Clown (volgens chance Tong uitsteken)
*edit* zat jij in dat karretje buiten bij de parkeerplaats?

alle dagen Knipoog En ik heb het allemaal gedaan ROFL

Heb even in je profiel gekeken en heb je wel herkend vandaag in het golfkarretje Knipoog

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:42

Anky was gister beduidend beter dan Isabel, anky reed zo goed als foutloos, en isabel had toch wel een aantal foutjes in der proef

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:44

juniper schreef:
Ik heb gewerkt op Indoor Brabant, als hostess. Voor de mensen die er geweest zijn, ik was en van die meisjes met zo'n Scappa polo, die iedere keer je kaartje controleerde als je de tribune opwilde.
Het was heel erg leuk om te doen, behalve dat we uren achtereen moesten staan en je daarvan een hele pijnlijke rug krijgt. Maar als werknmers zie je toch wat meer achter de schermen als normale bezoekers, dus dat was heel intereresant. Ik ben zelfs een keer of 10 zo langs de stal van Salinero gelopen, maar ik ben niet zo into de sport dus ik had hem helemaal niet herkent.

Ik ook, wanneer moest je?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:44

En ik ben dit jaar weer met maikel van de vleuten op de foto geweest haha, hij ziet er bijna hetzelfde uit als vorig jaar, echt erg.. Clown

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:51

Ik stond gisteravond kaartjes (ofwel pasjes en bandjes) te controleren op de deelnemerstribune, W1.
Donderdag zo'n beetje overal en nergens gestaan...

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:56

Sorriso dan heb ik je vast wel gezien Lachen Daar heb ik gister de hele avond gezeten Tong uitsteken

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:59

Isabel beter dan Anky?! Absoluut niet vond ik. Maargoed ieder zijn mening.

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:59

Sorriso schreef:
juniper schreef:

Ik ook Haha! Ik heb gister + vandaag gewerkt!

Ik vond het écht super dat we de polo mee naar huis mochten nemen Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:00

Ik vond de manier waarop over/tegen Leopold werd gesproken tijdens het voorstellen van het nieuwe team van VDL en het praatje tijdens de prijsuitreiking heel kwetsend richting Leopold. Prima dat je als eigenaar wellicht niet helemaal tevreden bent maar houd dat intern. Vond dit absoluut niet chic.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:01

daniella: dat heb ik gemist, waar ging dat over dan?

Ik wou ook zon polo Boos! maar wij kregen die niet...

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:02

Wat hebben ze dan allemaal gezegd Daniella74?

Ze moeten volgend jaar maar gereserveerde plaatsen doen, vind ik Bloos

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:05

CarpeDiem schreef:
daniella: dat heb ik gemist, waar ging dat over dan?

Ik wou ook zon polo Boos! maar wij kregen die niet...

Bij het voorstellen werd Leopold eigenlijk een beetje vergeten en op het laatst er een beetje bijgetrokken van "oja, die hebben we ook nog" en tijdens de prijsuitreiking vond ik het feit dat er weer 3 balken rolden op het eind in een superrondje ook op nogal verwijtende toon worden vermeld. Vond Leopold een beetje ongelukkige/trieste indruk maken, weet niet hoe ik het moet omschrijven. Kan allemaal mijn verbeelding zijn.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:07

Natasja_87 schreef:
Sorriso schreef:

Ik ook Haha! Ik heb gister + vandaag gewerkt!

Ik vond het écht super dat we de polo mee naar huis mochten nemen Haha!

Sodeju, ik had gister mijn laatste dag en moest hem dus lekker inleveren. Boos!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:09

Raar dat jullie hem dan niet mee mochten nemen?!

Wat willen ze ermee doen dan, wassen en opnieuw in de winkel leggen? Bloos

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:10

Oh dat is balen .. Nagelbijten / Gniffelen

Alleen de mensen die vandaag gewerkt hadden mochten hem meenemen, had ik écht niet verwacht aangezien zo'n polo al gauw 80 euro kost..

Volgens mij wassen ze de blouses en broeken wel gewoon uit, die mochten we iig niet meenemen Boos!

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:10

Ben vanochtend geweest bij het pony springen. Was allemaal wel gezellig totdat we terug kwamen bij de auto en er in gebroken was. Alles zat onder het glas

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:11

daniella74 schreef:
Ik vond de manier waarop over/tegen Leopold werd gesproken tijdens het voorstellen van het nieuwe team van VDL en het praatje tijdens de prijsuitreiking heel kwetsend richting Leopold. Prima dat je als eigenaar wellicht niet helemaal tevreden bent maar houd dat intern. Vond dit absoluut niet chic.

Dat vond ik ook sneu Ja Ach gut

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:13

knabbelgirl schreef:
doeraklover schreef:
ach ik ben het totaal niet met die post eens.. heb al veel verhalen over anky gehoord, maar ik heb haar nooit gemeen tegen iemand horen/zien reageren. Gisteren liep ze ook gewoon rond op indoor brabant en dat was ook heel normaal en deed ze ook niet raar tegen iedereen.

Oke dat kan ik enorm tegen gaan spreken. Maar dat heeft geen nut
Iedereen heeft een slechte dag(helaas heb ik die alleen maar meegemaakt Tong uitsteken ) en wij zijn er niet om over haar te oordelen

Ik kan je vertellen dat er in de voetballerij en schaatswereld ook mensen die slechte dagen hebben en soms ook weekende achter elkaar, maar dat hou je altijd. Kan me ook voorstellen dat jij niet elke dag vrolijk naast je bed staat als je moet werken/school moet. En dat was ook bij enkele mensen die ik vandaag heb zien werken!

miekjuhh66

Ik vond jullie show er goed uitzien hoor Kelly_Taco & Ginny, jullie fakkels waren later allen voor 1 van onze pony's een beetje heeeel eng Tong uitsteken (even voor de mensen die denken huh? Ik heb vandaag de hele ochtend (om de shows heen) gelopen met de pony's van Manege Sonniushof, wij hadden zwarte truien met overduidelijk groot manege sonniushof achterop. Voor kelly&Ginny wij stonden daar met zn allen in dat gangetje, niet waar je binnenkwam maar de andere sluis zeg maar.)

Oei Blacklight, dat is wel heel erg balen!

Natasja_87

blacklight schreef:
Ben vanochtend geweest bij het pony springen. Was allemaal wel gezellig totdat we terug kwamen bij de auto en er in gebroken was. Alles zat onder het glas

Was jij dat met die Renauld Espace (of zoiets.. wat omgeroepen werd?)?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 22:14

blacklight schreef:

Waren jullie dat die omgeroepen werden?
Wel balen zeg! Veel eruit gejat?