Sjoert schreef:Zijn er nog mensen die zaterdag moeten rijden?
Ik ga mijn fotografiekunsten weer uitleven.
Zaterdag om 20 voor 6 in de Rabobank ring. Als jij me zou willen fotograferen dan heel graag
ring 2. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ring 2. AlexAuto schreef:Uitslagen komen straks nog wel. Vanavond heb ik kennis gemaakt met een aantal Bokt-ers (LMsWinnetou, anydale), weer ff een meeting gehad met de familie van TeeGee - die in de prijzen viel.
DAAHN_ heb ik nog niet gezien.
Morgenavond weer; 18.18 & 18.33 uur starten in ring 5 & 6 .. k heb jou ook niet gezien .. nja niet dat ik weet wie je bent ofzo
DAAHN_ schreef:Volgens mij hebben we elkaar na deze post nog ff bezochtIk was er wel hoor! (A) Nummer 780 .. hiehie!
.... k heb jou ook niet gezien .. nja niet dat ik weet wie je bent ofzo
Zeeer toevallig

AlexAuto schreef:DAAHN_ schreef:Volgens mij hebben we elkaar na deze post nog ff bezochtIk was er wel hoor! (A) Nummer 780 .. hiehie!
.... k heb jou ook niet gezien .. nja niet dat ik weet wie je bent ofzoZeeer toevallig
![]()
Huh.. whaha wat bedoel je![]()
liezzie schreef:ja op donderdag en vrijdag. Dan loop ik met een toeter van een camera. Wat zijn dan je start tijden? spreek me maar aan, dan maak ik als het even kan foto´s
Een vos, nummer 780
en wij vertrekken zometeen. Maar waar moeten we eigenlijk heen? Welk adres?
Dezelfde als vorig jaar? Bij manege de bosrand? Is pas de 2e keer dat wij gaan
ghehe 
. 
.
.
.

Chrystal-gek schreef:Loesjj, alle uitslagen komen op de site te staan ( http://www.almelose-ruiterdagen.nl ).
Als je naar startlijsten gaat en dan de zoekcriteria invult, zie je voor welke rubrieken ze ingeschreven staat en welke ze al gereden heeft.
Als je dan op het oranje hokje klikt (met afvinkteken), zie je de uitslag.
Iig, ze staat als 2e op de lijst in de B-klassiek ronde (totaal 51 punten) en als 1e in de B-progessief ronde (totaal 31.27).