[VOLG] Latino, mijn eerste eigen paard die ik kocht van een foto..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marilu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 16:20

Aha, mooi zo ! Het ziet er uit alsof het een 'walk in the park' was ! En hopelijk volgen die 'walks' nog veelvuldig in de nabije toekomst !
You did it girl ! You and Latino did it !

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 16:29

Big smile van jou en Latino vindt het allemaal wel best :D
Heel leuk om te zien!

Anoniem

Re: [VOLG] Latino, mijn eerste paard die ik kocht van een foto..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 16:33

Oh wat onwijs gaaf dat het moment eindelijk daar is! Kan me best voorstellen dat het je even wat doet :j Geniet van dit moment!

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 17:05

Oh wat een geweldig beeld. Stralend idd en een relaxte latino

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 19:20

Ik zie een tevreden en relaxed paard wat zich absoluut niet afvraagt waar de baas is gebleven :+

hasufel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 20:01

Dat inderdaad! Wat gaaf om te zien zo. Je doet het fantastisch 8-)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 20:04

"ik zit voor het eerst op mijn eigen paard" Ik voel je emotie, die tranen van geluk. Maar dat komt omdat mijn droom om een eigen paard te hebben ineens ook dichtbij komen, dus ik zou denk ik hetzelfde reageren :D <3 En jouw blije bakkes is echt goud!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-22 22:30

Wat een lieve reacties allemaal! <3 <3 <3 :* :* :*
Vind het echt leuk dat jullie allemaal zo betrokken zijn!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 22:34

Komt ook door jouw enthousiasme en natuurlijk door je gevaarlijke hengst <3

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 22:49

Wat goed :D!

Toktokmiauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 23:06

Wat onwijs leuk! Je straalt helemaal en het besef van het onwerkelijke gevoel “Okey, ik zit op mn eigen paard” geweldig!
Super braaf dat hij echt zo relaxt erbij staat. Wat een beetje training vooraf niet kan doen hè?
Je zult de filmpjes vast lekker vaak hebben bekeken met een dikke glimlach zoals in het filmpje heerlijk nagenieten van een heel bijzonder moment.
Jullie zijn leuk samen!

TamaraFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 23:45

Je ziet hem echt denken van baasje wat doe je moeilijk ik loop gewoon mijn rondje hoor niks aan de hand!
Super goed!

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 09:17

Ziet er super relaxed uit, jullie zijn een mooi team.
Heerlijk nagenieten nu..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-22 19:26

<<) <<)

Afbeelding

Vandaag wederom opgestapt, en zelfs een stukje gedraafd! Wauw! <3 Hij vond de beenhulp nogal gek. :')
"Ik stap toch al? Moet ik weer stilstaan?"
Maar uiteindelijk ging het lichtje branden. :D

Ook geoefend met zelf wegstappen, sturen en halthouden. Echt zo ZO trots op hem!!

Nu weer even een paar dagen rust, kan hij het evem verwerken. <3 Al lijkt hij er niet erg van onder de indruk te zijn. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 19:30

Wat een paard is het hè, zo koel in het koppie heerlijk <3
Dat wordt echt genieten TS!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 19:38

Leuk hoor.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 19:42

Wat goed, je zit alleen wel wat achter in je zadel ;)
Maar hij was is Spanje toch ook wel eens bereden? Dus niet helemaal nieuw meer voor hem?

Ik weet nog wel de eerste keer dat ik op mijn vorige pony reed ( ook zelf ingereden ) magisch gevoel :)

Toktokmiauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 19:58

Wat onwijs cool weer! Ik vind het er echt veelbelovend uitzien.
Hoe perfect wil je het hebben, daar kun je echt trots op zijn!

@Cinnepin, dat een paard ooit eens een ruiter op zijn rug heeft gehad betekend niet dat hij er helemaal mee bekend is. Je weet nooit hoe dat gegaan is namelijk. Je kunt ook moeilijk stellen dat het allemaal niet nieuw voor hem kan zijn of hem al ingereden noemen.
Wat onwijs onaardig om zoiets te zeggen. Je hebt toch wel door dat TS trots is op dit moment, waarom dan zo’n sneer maken?

Daarbij, wat verwacht je van een paard wat voor het eerst draaft met een ruiter erop? Ik zie een paard die zoekende is en mega zijn best doet en het onwijs goed kan volgen wat je bedoelt. En daarnaast zie ik een ruiter die een beetje verlicht en voorover zit, waarbij het misschien (als je met een vergrootglas kijkt) lijkt dat ze achterin het zadel zou kunnen zitten. Maar denk eerder dat dit vertekend beeld is van verlicht zitten.

TS, ik vind het bijzonder hoe koeltjes hij je volgt. Dat het nog niet in balans is, dat lijkt mij voor de komende periode niet meer dan compleet logisch. Dus, graag meer van dit soort positieve beelden! *\o/*

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 20:27

Een sneer? Het was helemaal geen sneer? Maar iets wat ik mij meende te herinneren?

Er staat ook niet dat hij er helemaal mee bekent is, maar ook niet helemaal nieuw, verdraai mijn woorden niet zo

Toktokmiauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 20:39

Cinnepin schreef:
Een sneer? Het was helemaal geen sneer? Maar iets wat ik mij meende te herinneren?

Er staat ook niet dat hij er helemaal mee bekent is, maar ook niet helemaal nieuw, verdraai mijn woorden niet zo

Waarom moet je dat vermelden? Alsof je het TS niet gunt. Je had ook gewoon een positief berichtje kunnen plaatsen om iemand die zo trots en blij is te steunen met wat ze bereikt heeft en samen met haar paard voor elkaar heeft.
Het benoemen van “hij was er toch al bekend mee” impliceert dat het helemaal niet zo’n big deal is want “hij was er immers toch al mee bekend”?

Als je beetje meer empathie toont zou je dat wel sieren .
Voor TS en durf te zeggen de meeste volgers is dit wel een big deal. Zoiets is onwijs mooi en daar mag je van genieten en hoe mooi is het dat wij daar dan bij mee mogen kijken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 20:41

Wat gaaf! <3 Knap paard

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 20:45

Toktokmiauw schreef:
Cinnepin schreef:

Waarom moet je dat vermelden? Alsof je het TS niet gunt. Je had ook gewoon een positief berichtje kunnen plaatsen om iemand die zo trots en blij is te steunen met wat ze bereikt heeft en samen met haar paard voor elkaar heeft.
Het benoemen van “hij was er toch al bekend mee” impliceert dat het helemaal niet zo’n big deal is want “hij was er immers toch al mee bekend”?

Voor TS en durf te zeggen de meeste volgers is dit wel een big deal. Zoiets is onwijs mooi en daar mag je van genieten en hoe mooi is het dat wij daar dan bij mee mogen kijken.

Ik weet niet waar jij last van hebt? Het was gewoon een normale vraag aan ts, omdat ik zoiets eens gelezen dacht te hebben....je mag zoiets gewoon vragen toch? Jij vat het helemaal verkeerd op!
En natuurlijk is ze trots, ik geef toch ook aan dat het een magisch gevoel is, stel je niet zo aan zeg

Arianaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 20:48

Toktokmiauw schreef:
Cinnepin schreef:

Cinnepin stelt gewoon een vraag, kom op zeg :+
En ik meen dat inderdaad ook gelezen te hebben, dat er in Spanje al eens iemand heeft opgezeten. Maar dat maakt inderdaad deze prestaties niet minder goed.

Goed bezig Captain!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 21:11

Precies de prestaties zijn zeker goed, heb ook nergens gezegd dat het niet zo was ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 21:57

Jezus wat een gezeik, ik zie er ook geen sneer in hoor toktokmiauw. Ik meen me ook te herinneren dat hij al een soort van ingereden was in Spanje maar dat TS toen heeft gezegd dat ze dat niet hoefden door te zetten.
Doet in mijn ogen niets af aan de trots en euforie van ts!