Janine1990 schreef:Ania schreef:
Klopt inderdaad bij veel merken zo, verbaas me er vaak over.
Ik heb twee jaar geleden een sweater van Spooks gekocht, maar die is nog steeds mooi. Geen pillen ofzo en de binnenkant nog redelijk zacht terwijl hij nooit in de droger gaat.
Zou ik wel weer eentje van willen hebben.
Op het eerste gezicht had ik verwacht dat hij binnen 3 weken zou pillen.
Volgens mij toen 60 of 70 euro voor betaald?
Ik vind Spooks ook erg fijn! Blijft bij mij allemaal erg goed eigenlijk.. Deze keer heb ik me weten te beperken tot een hemdje, maar had een maand geleden al goed geshopt in de online outlet

Ik ben gister geweest! Goed geslaagd eigenlijk.. Her en der wat zadels kunnen proberen en ik rijd thuis met Eskadron cottons, daarin was keuze genoeg

Ook erg blij met mn beschermers uit de stand van Equick, voor 35 euro. Heb een flink aantal beschermers van andere merken in mn handen gehad, en die van Equick wegen nog niet de helft.
Lichtbruine singel met een gesp ipv ringetje was ook een flinke uitdaging, kon ik hier nergens vinden maar op Equitana geslaagd.
Naast dat had ik nog wel behoorlijk wat, maar ben ook niet alleen voor de koopjes gegaan
Komt ook nog wat Dominick en Noble mijn kant op, dat heb ik alleen nog maar gepast. Vind de wollen Golden Stripe ook erg gaaf, maar nog niet meegenomen. Heb ik verder nergens gezien op de hele beurs.