In kleine maten niet echt... ik heb 1 easy rider broek maat 34 voor de rest is het voor mij te groot. Kindermaten 164 heb ik ook maar daar hangen ieder jaar dezelfde broeken dus of die heb ik al of hij is of zit niet leuk..
ben woensdag en donderdag geweest. heb weer een nieuw anky setje!! kleur Ocean (bijpassende eurostar beschermers) en heb donderdag een nieuwe cavallo rijbroek gescoord (en nog 2 andere broeken voor vriendinnen)
bamsy
Geplaatst: 25-10-14 08:34
Ja hoor ik had een vestje gekocht op tentenkamp van hv polo, dit wilde ik voor het "net" houden voor les ed.
Wil ik hem dus gister aantrekken maar blijkt de beveiliging er nog aan te zitten
Nou gebeurd dat dit wel vaker gebeurd tijdens tentenkamp en ik dacht er zullen vast wel bokkers zijn die weten hoe ze die er handig af krijgen
Lis_Ol
Geplaatst: 25-10-14 09:03
Ik had dat ook met mijn rijbroek. Ben zelf terug gegaan, maar heb geen idee hoe ver het voor jou rijden is
Er zelf af slopen zou ik niet zo snel doen. Kans is dan groot dat er een gat oid ontstaat. Ik zou idd even langs een kledingwinkel gaan, willen ze vast wel even voor je doen.
BonteLisa
Geplaatst: 25-10-14 09:43
Ik heb ze voorgaande jaren ze er ook gewoon afgesloopt. Enkel met een mes
Gat erin? Nee hoor.Plastic kun je met de tang kapot maken en daarna zelf het pinnetje er met de hand uithalen.Niet meer gat,dan dat ze het er zelf in de winkel afhalen.
Nou toen ik eens langs een winkel ging met de vraag of ze het alarm er voor me af wilde halen die ze er bij tentenkamp op hadden laten zitten, belde ze nog net de politie niet, omdat ze dachten dat ik het gestolen had... Dus dat zou ik niet zo snel doen...
Als je een bonnetje hebt moet dat geen probleem zijn Share. Ze weten zelf ook dat ze dat weleens vergeten.
Natasja_ygor
Geplaatst: 25-10-14 18:55
Share schreef:
Nou toen ik eens langs een winkel ging met de vraag of ze het alarm er voor me af wilde halen die ze er bij tentenkamp op hadden laten zitten, belde ze nog net de politie niet, omdat ze dachten dat ik het gestolen had... Dus dat zou ik niet zo snel doen...
Wij zouden het idd ook niet doen in de winkel. Er staan op de bon geen artikelen maar idd alleen bedragen.
Lous
Geplaatst: 26-10-14 08:35
Ik ben een winkel in gestapt en heb het gevraagd,ze wilde het bonnetje zien.Ik zeg er staan alleen bedragen op,maar als u me niet gelooft kunt u de winkel waar ik het heb gekocht ook bellen. Toen hebben ze dat ding gewoon voor mij verwijderd.