Ik neem aan dat we allemaal elkaar nog niet echt meteen herkennen, de meeste ken ik niet in het echt en sommigen hebben geen foto van zichzelf, dus de redding zit hem in de Stickerprinter
De eerste dag zit erop, en man man man wat was het leuk! De weergoden zijn ons goed gestemd geweest, de sfeer was prima en het was allemaal GOED
Blije Eline met de verrassing van HD; erg geslaagd hoor!
Voor wie er morgen allemaal zijn: tot morgen!!!!! Wie er morgen niet zijn: jammer, misschien toch nog? We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden
Ik ga morgen ook met vriendinnen Het is toch parkeren op gras? Iemand enig idee hoe het er vandaag einde van de dag uitzag? Morgen is er natuurlijk nog meer regen voorspeld dus als het terrein vandaag al slechter was, zal het morgen nog erger zijn We twijfelen dus met welke auto we moeten gaan. Eentje die super goedkoop rijd of de 4x4 auto waar we terrein mee af komen als het slecht is. Weet iemand dit?
Voor 't allereerst naar Horse Event, voor het eerst zélf met de auto naar het buitenland rijden... Is toch mooi 2u van bij mij thuis Gelukkig heb ik vriendin mee, maarja die heeft geen rijbewijs dusja SPANNEEEEND!