Hahah nu weet ik het nóg niet
heb al wel een blauw dekje, maar da's dan weer wel net een ander kleurtje.. Hmmm
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
ikke verliefd op die dekjes
! Waar kun je die nog kopen?
Kiezen is lastig he, heb ik ook hoor 
Niet eens zo heeel duur trouwens, maarja ik denk dat ik hem niet ga doen. 
En opzich zit die nu aardig op het tempo dus ja
Maarja dat is bij elkaar al meer dan 300 euries 
En 3 in 1 beschermers bestaan in XL 

Maar ik dressuur en spring gewoon niet echt fijn in een vzh zadel, dus toen mijn oude zadel toch niet meer paste moesten er maar twee zadels komen van mij hahaha 
Het is meer dat ik ondertussen teveel wil uitgeven
Maarja een van mn shetlanders heeft nog een nieuwe staartriem nodig, daar verkopen ze ook een wit dekje met gouden bies wat ik wil, dus dan kan ik die mooi samen kopen, scheelt weer in de verzendkosten. Ik rij nu met een vzh wit dekje onder mn dressuurzadel, kan wel, maar ligt niet super goed ofzo 
Vanmiddag de proeven nog maar even oefenen, heb ik lekker de tijd voor nu.
Eerst nog winst in de dressuur halen, maar dat moet lijkt mij toch wel gaan lukken voor die tijd
Het is daar ook 2 keer klassiek springen voor winst, dus dan heb ik mooi twee kansen
Alleen laatst een dekje, maar anders zouden mn tegoedbonnen van 40 euro vervallen, ik had toch niks anders van divoza nodig dus toen had ik een bijna gratis dekje 

Maar hij is nu aangevraagd
Eigenlijk zou zij zondag gaan rijden maar ze kon niet inschrijven door die startpas die ze nog niet had. Dus nu rij ik die wedstrijd en zij de wedstrijd de week erna die ik eigenlijk zou rijden
Dus dat hebben we even omgewisseld 
Ga je daar dan ook iedere week lessen?

*AFKIJKEN HET EINDE IS ZO DOM AHAHAHAHA*

! Ik heb eventueel nog cross achterbeschermers maatje full die je over mag nemen, ik ga volgende week om nieuwe
, zijn nog maar een paar keer gebruikt, 2x in de cross en 2x met terreintraining, geen slijtage
.
, serieuze zaak hoor
*ahum*.
, jaja reservekampioen
! Op 0,3 seconde na, beetje zuur maar ach, zeer tevreden
.
. 1e proef 1e met 191
!
Wel zuur dan ja, maar reservekampioen van nederland is sowieso al super toch 

Hij heeft behoorlijk brede benen, dus maat full kan die eigenlijk alleen als die groot valt
Maar waarom neem je nieuwe? 
Ik had al naar beschermers gekeken tijdens indoor lisse, daar stonden ze met een kraam. De Styles zijn er in xl, en dan worden ze alleen maar breder en niet ook langer, dus dat zou perfect voor hem moeten zijn. En ze zijn er ook nog is in het bruin
Ze hebben nu ook die Carbon styles, vond ik er echt fijn uit zien. Zouden door die carbonstroken ook beter op het been aanpassen zeg maar, dus die gaan we is proberen