KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 20:48

Oeh mieke da's niet echt heel leuk nee :=

Hahah nu weet ik het nóg niet :+ heb al wel een blauw dekje, maar da's dan weer wel net een ander kleurtje.. Hmmm :')

xcaro

Re: KNHS Instructieweek 9 (22-07 t/m 26-07)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:12

Awh dat is idd niet echt leuk nee mieke !

Hahaha had ik ook de een zegt french blue de ander blue iris, moeilijkmoeilijk.

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 22:27

besluit genomen, french blue :Y) die hibiscus is me toch ietsje te oranja na mn laatste aanschaf :P
heb daarnaast ookal een topje in die kleur en heb ookal bijpassende peesjes gevonden :Y)

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:37

Ohh leukk ! (:
Ik ga denk ik voor de blue iris. <3

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-13 23:01

Die staat denk ik indd heel mooi op zielona! 'tis dat ik al een bicolor met paars heb, want anders.. :P

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 23:21

hahaha.
ik wil zoo graag blue iris EN french blue, alleen dat wordt dan gelijk zo duur..
want ik wil ook nog hv polo cambridge.

heb nu wel bedacht dat ik ipv bandages peesbeschermers ga kopen.
volgensmij hebben ze namelijk bij divoza een paar die kwa kleur bij blue iris past.
en bandages gebruik ik eigenlijk nooit en peesbeschermers wel !
dus dan ga ik dekje, peesbeschermers en polo kopen <3
en als ik dat heb koop ik hv polo cambridge en blauwe hv polo peesbeschermerss !
alleen die peesbeschermers zijn zooo duur, echt gewooon niet leuk meer :(
en ik wil ook nog een paar polo's dus echt al het geld wat ik de komende tijd verdien gaat naar zielona.
en als ik dan nog geld heb komt die french blue er nog wel, maar dat is zorg voor later :=

oke als ik het zo terug les klink ik best wel erg,
maar ik vind alless zooo moooi en zolang ik niet roood ga staaan vind ik dat het mag.
sparen doe ik later well :+

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 23:33

ohh echt fijn,
ik wilde wachten tot 29 april maar kwam dr achter dat ik nog waardebon had van 10 euro en die is geldig tot en met 6 april. dus voor die tijd moet die op.
dus even kijken of ik volgende week naar divoza kan en anders moet ik setje online komen,
want om die 10 euro nou weg te gooien, is natuuurlijk zonde :D

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 07:54

Ahh Caro dat maakt allemaal niet uit, dat is allemaal hartstikke leuk al die setjes, doe wat je niet laten kunt haha :D !

En voor die 10 euro kun je wat kopen en voor de 15 euro van divoza ook natuurlijk, dus dan heb je dubbel profijt, handig!

Nadine, BICOLOR met paars? :D ikke verliefd op die dekjes <3 ! Waar kun je die nog kopen?

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 08:39

Leuuk Nadine! :) Kiezen is lastig he, heb ik ook hoor :+
Jaaa wauw die bicolors, ik heb er een gezien die ik kan kopen, een bruine met witte, voor onder mn bruine dressuurzadel <3 Niet eens zo heeel duur trouwens, maarja ik denk dat ik hem niet ga doen. :(
Ik móet gewoon eerst die crossbeschermers hebben haha, en eigenlijk wil ik ook nog zo'n horloge voor tijdens de cross. Kan nu nooit goed op tijd rijden, omdat ik die nu gewoon niet weet als ik aan het rijden ben :+ En opzich zit die nu aardig op het tempo dus ja :+ Maarja dat is bij elkaar al meer dan 300 euries :o
Eigenlijk wil ik ook nog bruine en witte 3 in 1 beschermers, ik heb nu redelijk fijne peesbeschermers maar soms als ik ze in full koop en ze vallen niet groot, krijg je ze nauwelijks dicht :+ En 3 in 1 beschermers bestaan in XL :D

Is niet erg hoor Caro, ik heb het zelfde probleem met spullen kopen, sommige dingen zijn ook gewoon te leuk. :D

Hoe was het NK met Volenka trouwens gegaan Mieke? Fijne wedstrijd gehad? :)

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 10:26

hahaha yeay, jullie zijn het met me eeens, mn moeder verklaarde me voor gek :o

ik wil oook zoo graag een bicolor maar als ze er al zijn zijn ze alleen in dressuur :(
goede reden om eeen ddresuuur zadel te kopen hahahaha.
maar eigenlijk vind ik dat ook beetje zonde want eigenlijk vind ik mn vzh zadel ook echt super fijnnn...
achjaa misschien willen mijn ouders wel geld aan mij doneren maar denk het niett :+

sparensparensparen flooor hahahah. ik heb altijd als ik iets wil. komt het er uiteindelijk toch wel ahhahaha. dus ik heb het opgegeven om door te lopen als ik iets leuks zie en geld heb :+

ojaaa helemaaal vergetenn, hoe ging NK idd mieke? :o

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 10:27

trouwens nadine heb je dekje al gekocht? want die 25% korting is goneee :(

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 10:57

Tjaa mijn moeder snapt dat ook niet helemaal hoor haha :P
Hmm ik zou dan ook geen dressuurzadel gaan kopen Caro, als je toch je vzh al fijn vind :)
Al ben ik nu wel blij met mijn luxe van dressuur én springzadel, was inderdaad wel even doorsparen voor twee zadels maar het is wel super fijn :) Maar ik dressuur en spring gewoon niet echt fijn in een vzh zadel, dus toen mijn oude zadel toch niet meer paste moesten er maar twee zadels komen van mij hahaha :P
Jup wordt even doorsparen, al valt het nog wel mee hoor :) Het is meer dat ik ondertussen teveel wil uitgeven :+ Maarja een van mn shetlanders heeft nog een nieuwe staartriem nodig, daar verkopen ze ook een wit dekje met gouden bies wat ik wil, dus dan kan ik die mooi samen kopen, scheelt weer in de verzendkosten. Ik rij nu met een vzh wit dekje onder mn dressuurzadel, kan wel, maar ligt niet super goed ofzo :P

Zondag ga ik dan weer lekker een wedstrijdje rijden, eens kijken of we deze keer wel winst kunnen rijden :) Vanmiddag de proeven nog maar even oefenen, heb ik lekker de tijd voor nu.
Gisteravond ook nog even ingeschreven voor Hemelvaartconcours, daar gaan we voor het eerst B springen :) Eerst nog winst in de dressuur halen, maar dat moet lijkt mij toch wel gaan lukken voor die tijd :+ Het is daar ook 2 keer klassiek springen voor winst, dus dan heb ik mooi twee kansen :)
Eerst ook nog een oefenparcours op 1 meter, maar als dat nou echt niet fijn gaat schrijf ik me nog uit voor de B, dan start ik liever niet als het nog niet lekker gaat. Maar dat komt vast wel goed :)

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:09

ja idd zolang vzh zadel nog goed gaat dan houd ik die nog evennnn, scheelt weer geldd :+
hahahahah weeer al je held weg :p

ohh spannend ! winstpuntje haal je vast wel (:
rijdt je zus eigenlijk ook wedstrijden met hem?

ik moet nog steeds mailtje naar pc sturen, maar komt er steeds niet van :(

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:20

Ja nou ja die spullen komen er wel, koop niet echt meer van die spullen die ik toch niet nodig heb :P Alleen laatst een dekje, maar anders zouden mn tegoedbonnen van 40 euro vervallen, ik had toch niks anders van divoza nodig dus toen had ik een bijna gratis dekje :)

Ja we zullen het zien, hij doet het over het algemeen wel lekker de laatste tijd :)
Ja mn zus gaat ook wedstrijden rijden, vooral dressuur wil zij doen. Alleen haar Mijn KNHS deed het telkens niet met inloggen, dus toen kon ze haar startpas niet aanvragen, echt weer handig met die knhs :P Maar hij is nu aangevraagd :) Eigenlijk zou zij zondag gaan rijden maar ze kon niet inschrijven door die startpas die ze nog niet had. Dus nu rij ik die wedstrijd en zij de wedstrijd de week erna die ik eigenlijk zou rijden :P Dus dat hebben we even omgewisseld :)

Oh haha, moet je snel doen joh, kun je ook lekker gaan starten :) Ga je daar dan ook iedere week lessen?

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:30

jaa dat heb ik nu ook, ik heb 10 euro tegoedbon en eigenlijk wilde ik dus mn anky setje 29 april pas kopen maar nu ga ik hem 6 april al kopenn (:

ohh hahahaha lekker handig weeer, als het goed is regelt pc startpas voor mij (:
hoe gaat dat eigenlijk met winstpunten, jullie hebben allebei gewooon apart toch?

jaa dan heb ik daar iedere week les, de ene week springen andere week dressuurr.
en ik krijg nog 1x per week prive les van mn instructrice waarvan ik al sinds het begin al rijd.
kon het niet over mn hart verkrijgen om daar weg te gaaan, zou ook niet zonder kunnen want heb die ontspanning en alles echt nodigg :o

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 12:57

ben ik zwaar serieus biologie aan het leren.
kom ik uiteindelijk uit op dit en lig ik helemaal dubbel :+

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:22

Epke denderde er maar wat over heen :D
Echt een stomme foto maar de andere zijn ook niet veel beter hahahh!
Let vooral NIET op mijn hoofd ;d
Afbeelding

Zo maar weer even rijdennnn en hopelijk doet epke braaf zijn best.

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 13:29

:wave:
Afbeelding

HAHAHAHAHAHAHA caro _O-
zo hebben wij dit gebruikt bij geo;

triest :') *AFKIJKEN HET EINDE IS ZO DOM AHAHAHAHA*

hihihihi ik heb deze, gewoon vzh maat, gekocht bij een ruiterzaak hier in de buurt! :)
Afbeelding
heb wel mn Anky french blue in dressuur besteld, heb gehoord dat die prima liggen onder vzh zadel

stalgenootje (van die pony die ik laats tijdje had gereden haha) heeft net met Twitter gesprongen onder begeleiding van onze instructrice, ging helemaal vlekkeloos en gaat twiet ook in de donderdagavond sringles meerijdendus ik weer happy haha. Zie ook nt dat ik een 7.4 vor chemistry heb *\o/*

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 13:37

HAHAH nog zn geweldig filmpje nadine ! _O-

ohhh die is moooi nadine !
I WANTTT HIMM NOW !

ahww fijn dat goed gaaat met twittterr (:
zielona gedraagt zich de laatste tijd als een lui varkenn,
en als we dan rijden weet ze niet hoe hard ze moet gaan racen en als ik dr dan inhoud gaaat ze in de galop,
juuuuuustt. soms he kan ik dr echt wat aan doen hahahah _-:(

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 14:14

yessss blijheid heerst :oo *\%/* O:)

xcaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 14:50

Fan van avril lavigne ja ? :D

MissMiekjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 15:32

Ooh Floor spannend, je wedstrijd gaat vast goedkomen :)! Ik heb eventueel nog cross achterbeschermers maatje full die je over mag nemen, ik ga volgende week om nieuwe :o , zijn nog maar een paar keer gebruikt, 2x in de cross en 2x met terreintraining, geen slijtage :).

@ Caro, dat zijn gewoon DNA-tripletten :') , serieuze zaak hoor :') *ahum*.

En hoe gaat het allemaal met jou Nadine? Al een beetje kunnen herstellen? :(:)

Goh heb ik het NK braaf op facebook gezet, ben ik het hier vergeten :o , jaja reservekampioen :D ! Op 0,3 seconde na, beetje zuur maar ach, zeer tevreden :).

Zoo vandaag weer dressuurwedstrijdje gehad, ging eigenlijk niet heel goed, maar de jury dacht daar klaarblijkelijk anders over := . 1e proef 1e met 191 :)!
2e Proef vond ik echt héél slecht gejureerd, daar stonden dingen op die ik totaal niet had gedaan... maar toch nog 183 en 4e...

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 18:12

de nieuwe stallen zijn mooi op het kamp

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 20:26

Oehh foto's gevonden? :Y)

floorpenp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 21:31

Woehoe super goed Mieke *\o/* Wel zuur dan ja, maar reservekampioen van nederland is sowieso al super toch :)
Dressuur zijn ook goede punten! En ja af en toe zijn die jury's gewoon niet te begrijpen :P
Haha ik denk niet dat hij die crossbeschermers goed gaat passen :+ Hij heeft behoorlijk brede benen, dus maat full kan die eigenlijk alleen als die groot valt :') Maar waarom neem je nieuwe? :)
Ik zag net toevallig dat ze bij de Canter Equipment nu op een set Carbon Styles bijna 40 euro korting hebben, dus die ga ik van de week waarachijnlijk meteen bestellen :) Ik had al naar beschermers gekeken tijdens indoor lisse, daar stonden ze met een kraam. De Styles zijn er in xl, en dan worden ze alleen maar breder en niet ook langer, dus dat zou perfect voor hem moeten zijn. En ze zijn er ook nog is in het bruin :) Ze hebben nu ook die Carbon styles, vond ik er echt fijn uit zien. Zouden door die carbonstroken ook beter op het been aanpassen zeg maar, dus die gaan we is proberen :)

Echt waar Mette? Zou wel leuk zijn een foto *\o/*