Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga je wedstrijden rijden?
Lijkt me niks, hier in limburg gelukkig geen onweer geweest. 2 jaar blessure oei. Dan geloof ik graag dat je er weer zin in hebt. 
Ga wel vanaf volgende week beginnen met ligt longeerweek. En eens kijken of ze geen last van de longeersingel heeft. Als dat goed gaat, de bijzetteugels erop. Zodat ik als ze geweest is en weer goed loopt, meteen weer kan beginnen met privelessen ivm aan de teugel. Ze doet alles, behalve dat. Flink in verzet met haar kaken en haar dikke hals. Als ze moe is doet ze het wel, maar ze moet het eens eerder gaan doen.
Maar mijn ouders willen dat niet, zonde van mijn geld want met een veelzijdigheidszadel kan je alles......
Hadden een andere hoefsmid want onze hoefsmid had een ongeluk gaat met sleeen. Tegen een boom aan geknalt, arm en been gebroken….
Lijkt me niks, hier in limburg gelukkig geen onweer geweest. 2 jaar blessure oei. Dan geloof ik graag dat je er weer zin in hebt.