Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
! 

Yelly schreef:Was er een speciale reden dat hij opstapte, of wilde hij jouw paard gewoon eens aanvoelen?
Hij doet dat omdat hij dan in zijn linkerschouder gaat hangen en ik kreeg het niet voor elkaar om hem van links af te krijgen dus hij bleef iedere keer aangalopperen. Maar aangezien we over twee weken kampioenschappen hebben moet het er toch echt uit. Vandaar dat hij er even opgestapt is. Erg fijn! Als hij nu wil aangalopperen hoef ik alleen nog maar twee handen naar rechts te doen en hij draaft braaf door, hoe lekker is dat hihi.

Vriendlief heeft paardlief nog wel gelongeerd, pakte die weer mooi aan (hij word wel veel gelongeerd de laatste tijd, pech op pech op pech
). Met beetje geluk heb ik iemand die hem een paar keer onder het zadel mee kan pakken, kan ik het nog even rustig aan doen.
. Eerst was het geen paard.. toen hebben we besloten dat ik een paard voor mijn verjaardag kreeg en dat ik op wedstrijd zou mogen maar hoe vaak zouden we nog bekijken. En de planning nu is stiekem al vaker als dat hij eerst wou
.
) Hij gaat ook vaker mee naar stal. Meer voor de gezelligheid dan voor wat anders maar toch. Moet alleen niet elke dag willen gaan want dan gaat het fout
.
.
.
.
Ik rijd helaas niet meer op Dieke, ze was toch wat te moeilijk nog voor me en aangezien de eigenaren haar voor de verkoop hebben willen ze haar toch best snel klaar hebben. Daarnaast was ze springgefokt en tja.. ik ben nou echt een dressuurpopje. Nu wordt Dieke dus gereden door iemand anders die haar straks gaat uitbrengen in de springsport.