Wij gaan de 16e, dan is de hengstenshow van IG Fjord en de paps van mijn Diesje komt mee dus daar heb ik al een meeting mee geregeld met de HH Kan ik ze eindelijk eens vergelijken.
Hmm heb net het Equitana floor-plan ontdekt, nu eens even aan het kijken wat er allemaal staat en wat die stands hebben.. Dat is niet goed voor me, mijn lijstje groeit ineens hard
Er is geen beste dag. Maar doordeweeks is het rustiger dan in de weekenden
NiNM
Geplaatst: 24-02-13 12:54
Jullie gaan hard haha, ik ga misschien toch niet, gaan in mei verhuizen van huur naar eigen. Dus moet een hoop worden aangeschaft... En laat nou net mijn spaarpotje voor Eq aardig gegroeit zijn Zucht keuzes keuzes keuzes haha
Weet iemand of Krämer ook op Equitana staat? Want ik zag dit op hun FB-pagina
Don_Zhivago
Geplaatst: 24-02-13 20:01
Dan zal het wel hè Anders hebben ze toch niet zo'n advertentie?
Of hebbie hebben die korting in de winkel. Alleen die dag. Want equitana duurt langer.
Sieltjuh
Geplaatst: 24-02-13 20:02
Ja, vrees het ook idd, maar kan het me niet expliciet herinneren of ze er voorgaande jaren wel stonden of niet. Had van verschillende mensen gehoord dat ze er waarschijnlijk wel zouden staan, totdat ik dus nu net deze tegenkwam
Jammer hoor...
Mijn Duits is trouwens bagger, dus daarom hier even bevestiging
IKbenEllen
Geplaatst: 24-02-13 20:03
Don_Zhivago schreef:
Dan zal het wel hè Anders hebben ze toch niet zo'n advertentie?
Of hebbie hebben die korting in de winkel. Alleen die dag. Want equitana duurt langer.
Lijkt mij juist dat ze niet op de beurs staan. Wel jammer, altijd fijne winkel, maar ja zit hier redelijk in de buurt dus dat scheelt. Kan me ook niet herinneren dat ze er wel eens hebben gestaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot voor kort niet eens van Krämer had gehoord Dus daar ook totaal niet op heb gelet de voorgaande jaren, of ze er wel of niet stonden. Zou het wel jammer vinden, aangezien ik het een superfijne winkel vindt, maar online kan je uiteraard altijd wat bestellen En genoeg andere winkels die er wel staan
Datjaa
Geplaatst: 24-02-13 21:38
Misschien dat ik ook nog wel naar Equitana ga Ga straks eerst al naar Horse Flanders Expo in Gent Wel jammer dat Krämer niet op Equitana staat.. heb altijd nog een aantal dingen die ik tot nu toe alleen in die shop heb gevonden Maar ik vind online bestellen met maten altijd zo lastig
Ga ook heen met een groepje, en dit jaar ook voor het eerst naar de hottop show. Maar rijden de pendelbussen ook nog na de show terug naar de parkeerplaats??
@ lisette_D even het hele topic doorlezen zou wel een goede zijn. iedereen vraagt hoe het zit met kaarten maar is inmiddels al een kleine 20x verteld. je kan via internet of aan de kassa.
xlisza
Geplaatst: 25-02-13 17:45
Wij gaan waarschijnlijk vrijdag 22 maart.
MiniLoe
Geplaatst: 25-02-13 21:41
Dan ga ik ooook hihi. Heb mn medicijnen voor die dag al ingeslagen hihi, ik heb bewust de vrijdag gekozen om daarna zaterdag en zondag volledig gevloerd te kunnen bij komen, maar het is me alles waard, heb er echt zin in
Lisette d: als je op pagina een op de link klikt van de ts kom je op de website uit van equitana, de rest spreekt voor zich daar
Luf_midnight; Had niet gelijk de behoefte om daar 50 pagina's voor door te gaan zoeken! Dus toch bedankt voor de genomen moeite!
MiniLoe; Bedankt! Kon er nou niet gelijk uithalen of je kaarten specifiek voor shows moest kopen of gewoon voor de dag!
Is het wijs om voor een zondag de gok te nemen om ze aan de kassa te halen?
MiniLoe
Geplaatst: 25-02-13 22:10
Ik weet niet van hoever je komt maar ik zelf zou geen risico nemen en gewoon een kaartje bestellen. Maar ik ben altijd liever zeker van mn zaak haha, er zijn er zat die aan de deur kopen, het is zo groot dat het niet zomaar vol en uitverkocht is
Laatst bijgewerkt door MiniLoe op 25-02-13 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij komen vlak bij Apeldoorn uit de buurt dus het is wel even rijden!! En als je daar staat zonder kaartje is het inderdaad flink balen als je er niet in kan! Dan toch maar even graven naar mijn Duits en kaarten bestellen! Bedankt!