Ik moet eerst nog m'n krantjes doen....die zijn er natuuuuurlijk later als ik graag wil dat ze er vroeg & op tijd zijn. Dusse, we zijn er pas vanmiddag....
MyLittleLove
Geplaatst: 10-09-11 09:59
Wij zijn ook in de bokt lounge! Gezellig boel hierzo
Die discussie had ik zo graag willen volgen. Ik wil nog een keer naar het slachthuis mee op excursie, maar da tdurf ik niet, een discussie was voor mij ideaal geweest....
Hebben mensen al leuke (gratis) dingen gescoord: folders, tijdschriften, stickers, noem maar op? Of kunnen we de grote tas thuislaten????/
Ik ga toch voor de stalschoenen morgen, of het moet vanmiddag of vanavond noodweer worden in Deurne...
Waar koop je de perkeerkaarten, bij de in- er uitgang?
Nou ik loop gewoon zo nu en dan langs de Lounge Ze zijn nu in de Bit piste aan het verbouwen, in de Showhal zijn die spaanse paarden maar dat was gisteren ook al. FNRS hal is de zitcompetitie, dus ik ga zo eens in de Fokkerij wereld kijken
martine2610
Geplaatst: 10-09-11 11:47
Hey!! mijn zus en ik zijn gister ook geweest, Geweldig! volgend jaar weer! Wat ik zelf alleen jammer vond, is dat ik de haflingers gemist heb....sowieso bij de promotie van de vereniging; en toen alle rassen werden gepresenteerd....De avondshow begon een half uur later en het was evengoed om 21.30uur afgelopen....Maar wel van genoten!!! Ook nog even gezellig met Joyce gesproken, dat Agility is echt gaaf. enne idd, werd ook al eerder gezegd: de uitrijkaart werd bij ons ook niet gecontroleerd. Veel plezier voor degenen die er nu zijn of nog gaan! het is mooi weer!
Dr zijn indd. geen Haflingers op Horse Event, De KVTH is wel hier met trekpaarden, dus misschien moeten we wat bokkers regelen die volgend jaar met hun haf willen komen