ach wat erg, ik schrok echt toen ik het las, en ieder keer als jij iets schrijft staan de tranen weer in mijn ogen. iig heel veel sterkte, en ik hoop dat je jaarling er ook snel overheen komt. PIMBER R.I.P.
Ekeif96
Geplaatst: 19-08-10 13:28
Sterkte!!! Weet van je zelf dat je een kanjer bent!!! En dat ze met een glimlach mocht gaan.......
Tamara82
Geplaatst: 19-08-10 13:49
Meid ik heb onwijs veel respect voor jou.. hoe hou je het allemaal vol!
pmarena
Geplaatst: 19-08-10 14:27
Wat een verhaal zeg , en die foto's
Arm dier...
Gelukkig heeft ze nog een goede tijd bij jullie gehad , hartstikke top
Maar jammer dat het niet langer heeft mogen duren , sterkt met het verlies
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet.
daNiielle_
Geplaatst: 19-08-10 15:10
Het is echt super wat je gedaan hebt, en wat heb jij veel over gehad voor haar zeg! Ik denk dat je er heel trots op mag zijn dat jij dat paard nog zo'n fijne laatste tijd hebt gegeven, ze zal je vast erg dankbaar zijn.
Echt super van je dat je haar weer een goed leven gaf! Je mag erg trots op jezelf zijn, niet veel mensen doen jou na denk ik! Gelukkig waren haar laatste weken bij jou goed en fijn, maar wat een rot dood (koliek)
Wat een ontzettend triest bericht. Zoals ze als een ellendig hoopje paard bij je kwam, en als je dan de laatste foto's zag.. Net wat er al gezegd is, ze heeft een paar hele mooie maanden bij je gehad. Die heb je haar kunnen geven, niets dan lof hiervoor.
Wat ontzettend jammer Maar wat fijn dat ze de laatste periode van haar leven bij jullie toch nog gelukkig heeft kunnen zijn! Sterkte met dit verlies...
Ach wat ontzettend jammer om te lezen dat het zo gelopen is.. Heerlijk voor Pimper dat de laatste maanden van haar leven goed waren .
VanHuisUit
Geplaatst: 19-08-10 17:33
Ik dacht laat ik eens kijken hoe het met dat paardje is dat zo ondervoed was... is ze overleden Wat zag ze er stukken beter / goed uit op de laatste foto's, wat vreselijk dat je haar toch hebt moeten laten gaan. Ze zal je dankbaar zijn voor alles wat je haar hebt gegeven.
Aah nee! Ik krijg er gewoon kippenvel van. Wat een rot nieuws! Slaap zacht Pimber, en sterkte TS. Die laatste mooie maanden kan niemand haar meer afnemen!
Danij
Geplaatst: 19-08-10 17:38
wat jammer dat het niet gelukt is! toch super van je dat je het geprobeert hebt!!
sterkte meid, je hebt de (schrale) troost dat ze nog enkele maanden van een mooi leven heeft kunnen genieten... ze was misschien gewoon 'op' en hoe pijnlijk het dan ook kan zijn, dan is het beter zo...
Ook ik kreeg hier tranen van in mn ogen.. Veel sterkte, Pimber heeft het de laatste maanden echt super bij jou gehad. Heel goed van je dat je dit voor dit dier gedaan hebt. Ze is je vast heel erg dankbaar
Wat een triest einde van dit verhaal! Ik had haar echt wat meer tijd gegund. Jammer dat dat niet zo mocht zijn. Gelukkig heb jij haar nog een fijne tijd mogen geven. Sterkte met het verlies!
Ook van mij heel veel respect wat je voor Pimber hebt gedaan. Heel jammer en triest nu het allemaal beter leek te gaan, behalve even de dip met het vieze natte weer, dat ze toch gestorven is. Je hebt alles wat mogelijk is gedaan voor haar, ze heeft gelukkig nog een paar fijne laatste maanden mogen hebben. Verder weinig woorden voor....