"m`n" paard is gisteren op ijzers gezet! Vandaag even gelongeerd. Ze liep best goed met haar nieuwe schoenen! Voetjes moeten we eens per week even inspuiten met dat blauwe ontsmettingsspul ter onderhoud.(weet zo niet meer hoe dat heet). We kunnen dus weer verder!! JAHOE!!!!
Yup, ik heb dus ook afgezegd bij Konijn helaas. Héél misschien ga ik nog wel 1 dag vanuit huis met de trailer om te starten, maar ik zou dus met Nicky rijden en vier dagen rijden zie ik met onze weinige ervaring zonder haar gewoon nog niet zitten
Mocht ik nog iemand horen Konijn, zal ik ze zéker jouw kant op sturen! Wat heb je nu vrij? Twee paardplaatsen?
Hoi Hoi, jammer las net je bericht nadat ik het oproepje heb geplaatst. Jammer dat we jullie nu ook moeten missen, maar misschien dat we je nog een dagje treffen!
Idd. nu twee paardenplaatsen en twee kampeerplaatsen over, dus mocht je iemand treffen zijn ze welkom!
hihih thnx! We hebben gewoon een slaapplaats en plek voor de paarden hoor. Maar we willen miss 1 dag eerder komen om alles alvast de kunnen regelen. Weet namelijk nog niet of we de resververing kunnen verlengen zeg maar..
LOL, nu lijkt je reactie nergens op te slaan. Had nl. mijn bericht weer weggehaald omdat ik dacht dat jij ook off was, ik denk dan regelt ze het zelf wel
Voor Konijn zou natuurlijk het mooiste zijn als ze gewoon nog mensen met paarden kan vinden voor de hele vierdaagse
Vorige jaar heb ik bij hun gestaan samen me een men genoot. Gezien ik nog overnachting plek hebt gebokt zou dit mooi zijn. Zal morgen met rij genoot overleggen met wie ik naar Epe ga, zal erg leuk zijn.
Joh Joram, ik dacht dat jij er sowieso weer zou zijn dit jaar! Zou prachtig uitkomen als de vrijgekomen plekken wat voor jullie is En je weet ook hoe rot je het daar hebt he
nou, vandaag alvast een oefenritje in Stroe gemaakt met de nvvr, dat ging prima! Zoëy heeft het goed uitgelopen. Dit was ook ongeveer 25 km, met pauze deden we er zo'n 4 uur over. Heerlijk gereden, prachtige omgeving!
Denk wel aan je eigen gezondheid hoor Nickyu, dat is het belangrijkste wat je hebt. Jammer dat je daardoor niet mee kan doen, maar er komen nog kansen genoeg om mee te doen.
Anoniem
Geplaatst: 14-05-10 16:42
Plek bij konijn is nog vrij, Heb samen met rijgenoot besloten om toch bij Jagtlust te blijven.
Nickyu, Erg balen, Hanneke wou anders nog wel plekje op menwagrn aanbieden maar snap dat niet gaat. Veel beterschap
Maaike, is jammer. Maar wie weet vindtje je tijdens p4d wel goed geschikte rijmaatje en anders mag gerust bij ons aansluiten.
Ik wilde zeker zijn dat alles okey is, dus heb ik een master sadlefitter langs laten komen, blijkt mij zadel te klein geworden voor mijn ventje.... Echt waardeloos..... Hij staat nu dus te koop en ik hoop dat ik voor de Eper een ander goed zadel heb, wordt beetje lastig anders, zonder.....
Pufff denk je dat je alles hebt gehad krijg je dit erbij.....
alles komt steeds dichterbij!! echt top!! paard is braaf.. loopt al lekker in de wei.. dus voelt zich top.. maar.... ik ben eigenlijk stiekem nog steeds op zoek naar een kar waarbij mijn vriendje een dagje mee mag rijden?? wie heeft er nog een plaatsje vrij op de kar?
hopelijk vind ik nog iets..
paxine
Geplaatst: 14-05-10 22:15
Hier nog iemand met "zadel-stress" Vandaag kwam ik erachter dat mijn zadel ook niet meer goed ligt (naar mijn idee) Nu hoop ik dat ik binnen 3 weken dus een ander zadel kan vinden dat ons allebei past.Ik denk dat ik maar met paard en al naar Countrymill ga.Heb er goede verhalen over gehoord en ze hebben erg veel keus.
countrymill, in nijkerk?? Die heeft western en engels zie ik!
Wie weet kan ik daar mijn oude wel inruilen???
paxine
Geplaatst: 14-05-10 22:33
Ja klopt in Nijkerk zitten ze.Ik las op de site dat ze ook aan inruilen doen.Scheelt mss weer iets ze hebben er ook een hoop 2e-hands dus voor ieder wat wils!
dit las ik nog op de paardenvierdaagse site.. misschien zijn er hier ook gegadigden?
Beste ruiters/menners,
op zondag 6 juni wordt er op de Hippisch verneneging epe een leuke maar vooral gezellige recreactieve rit georganiseerd! Misschien voor degene die al een paar daagjes van te voren in epe zijn
De kosten van de rit zijn 10 euro p.p dit is inclusief Pannekoeken! lekker toch?
Alles geregeld, voorbereidingen in orde.. tent staat klaar... maar mijn trailervervoerder zegt af Is er heeel misschien iemand die uiteraard tegen betaling langs Schiedam komt of zou willen rijden om mijn paard mee te nemen? Anders kan ik het allemaal wel op mijn en mijn paard zijn buik schrijven ben ik bang.