Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

xx_Horsiex schreef:potverdikkie schreef:Nee, uiteraard niet. Dat heeft ze ook steeds gezegd. En voor onze ramptoeristen heb ik een leuke mededeling. Vanavond met het op de trailer laden ging het mis.
Waarom reageer je zo aggressief? Omdat mensen het overdreven vonden? Of omdat je teleurgesteld bent dat je zo weinig aandacht krijgt?
Als je er vrijdag was geweest had je echt kunnen zijn hoe het paard gericht uithaalde naar de mensen om zich heen. Het spektakel dus wat mensen verwachten. Zaterdag en zondag was dit niet te zien, maar in combinatie met wat je vrijdag had gezien, kon je echt de signalen lezen zaterdag dat ze eigenlijk wilde uithalen.
x_spekkie_x schreef:xx_Horsiex schreef:
Waarom reageer je zo aggressief? Omdat mensen het overdreven vonden? Of omdat je teleurgesteld bent dat je zo weinig aandacht krijgt?
Ik ken Javi niet en de eigenaren niet, maar ik ben wel drie dagen op Horse Event geweest en heb dus drie dagen lang naar de show van Javi en Annemarie gekekenAls je er vrijdag was geweest had je echt kunnen zijn hoe het paard gericht uithaalde naar de mensen om zich heen. Het spektakel dus wat mensen verwachten. Zaterdag en zondag was dit niet te zien, maar in combinatie met wat je vrijdag had gezien, kon je echt de signalen lezen zaterdag dat ze eigenlijk wilde uithalen.
En om op de laatste opmerking te reageren: Stel dat jij eigenaar bent van een paard dat enorm aggressief is en om het minste geringste echt gericht naar mensen uithaalt. Mensen zien jouw paard en denken 'ach, dat paard doet niets, dat is allemaal gelogen', dan ben je toch gefrustreerd? Ik zou dat wel zijn. En daarom snap ik de reactie van de eigenaresse ook zo goed
Ezumii schreef:Of gewoon helemaal niet, Javi is er nu geweest en niemand anders dan de eigenaresse is ook echt haar eigenaresse. Dus de "als ik eigenaresse was geweest" is totaal niet van toepassing. Wat gebeurd is is gebeurd en hoe het afloopt zullen we vanzelf zien
Ezumii schreef:Of gewoon helemaal niet, Javi is er nu geweest en niemand anders dan de eigenaresse is ook echt haar eigenaresse. Dus de "als ik eigenaresse was geweest" is totaal niet van toepassing. Wat gebeurd is is gebeurd en hoe het afloopt zullen we vanzelf zien
Ezumii schreef:Van mij mag je een eind weg kritiek hebben, ik snap alleen niet wat je er mee wilt bereiken. Javi is er namelijk al geweest en jij zult geen invloed kunnen uitoefenen op de keuzes van de eigenaresse.
En het is niet van toepassing omdat je geen eigenaresse bent en ook niet zult worden, dus om te gaan roepen van "als ik" heeft geen nut.