Horse Event 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Horse Event 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 00:03

Ik heb eht op film gaan, ging heel soepel... mja jammer van die val!

Was geweldig!@ ben net thuis! phoe...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 00:06

Chocotof schreef:
pharagirlke schreef:
Nog minder voor die man die er zo'n beetje onder ligt :=

De man stond sneller dan het paard.
Dit gebeurde echt recht voor mijn neus, schrok me kapot.

peerd weegt dan ook zo'n 420 kg meer vermoedk :D Nee paard zal ook wel geschrokken zijn.. Hadden ze wat?

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 00:08

Nee ze hadden niks.

Ruiter sprong meteen weer op zijn paard en gallopeerde meteen weer verder.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 00:08

Da's kunnen na zo'n val :(:)

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 00:10

Ja, het viel me eerlijk gezegd mee dat hij de enige was die onderuit ging. Had bij elke bocht die ze maakte al het gevoel alsof het maar nét ging.

Maar wel véél respect voor deze mannen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 00:11

Mijn laatste reactie in dit topic over javi, want ook ik ben al dit gegis zat!

Na afloop van HE zijn annemarie en haar team javi gaan inladen.. bij de stallen, afgelegen van het verdere terrein.
en DAAR heeft javi zich laten zien! buiten het oog van het publiek..
Ze is losgekomen van annemarie en weggerend, goddank de stal in, en ook goddank dat Dan haar nog aan een lijn vasthad. want aanemarie moest loslaten.

Mensen die nog te zeggen hebben dat dit een commercieel gedoe is met javi, en dat javi helemaal niet mishandeld en gevaarlijk is... Ik zou zeggen... Laat het waaien !
We zijn superblij dat javi ook vandaag niéts heeft gedaan! Het ging super!

Mensen die spectakel wouden zien en lopen te miepen en te gissen...
Wáár waren jullie tijdens de discussie?
Op bokt de mond wel open... maar tegen annemarie? ho maar...
Als er iemand niet commercieel is.. is het annemarie wel..! Ik heb een simpel halster probleem met een paard.. en Annemarie wil me graag helpen.. als dit telefonisch niet lukt.. komt ze naar Noord-Drenthe.
Ze is meer tijd kwijt dan ze verdient.. Annemarie heeft liefde voor paarden.. en passie voor haar werk... en hier is NIETS maar dan ook niéts commercieels aan.
Heb sinds vandaag alleen maar meer respect gekregen voor Annemarie. Het is gewoon een topwijf!

jaav heeft het super gedaan, dit gaat helemaal goedkomen met dit dier, zo bij annemarie, en daarna terug naar Moniek.
Hopen dat ze het volle licht ziet.. en eindelijk gaat snappen dat het goed is in dr leven nu :)

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 01:20

heb javi ook gezien. en mijn man zei: 'nou wat een wild paard zeg' maar hij heeft er ook geen verstand van haha. ik moet je zeggen.. ik ben het helemaal met je post eens. ken annemarie zelf verder niet ofzo. maar vind er ook niets commercieels aan. vond het juist superinteressant om zo eens te zien en het heeft me echt doen nadenken. en zo is bokt nou eenmaal. grote mond van achter de pc. maar in real life hoor je niemand.

vond trouwens het personeel vrij star/stug/onbeshoft op horseevent.. bij de stands werd ik gewoon continu genegeerd, moest zelf mijn gesprekken beginnen (terwijl ik gewend ben dat verkopers je graag informeren en iets willen verkopen) moest overal achteraan en werd soms gewoon omvergelopen. damn wat een arrogantie. iedereen kreeg foldertjes enzo, behalve ik natuurlijk. nu ben ik echt niet zo'n zeur wat dat betreft, want ben echt wel meer gewend. maar dit was wel erg opvallend. alleen de mannetjes bij de ingang waren een beetje vriendelijk en de mannetjes bij het uitrijden. volgens mij hadden de meeste zoiets van 'wat komen jullie hier doen'.. nou,,hetzelfde als jullie misschien ?

ook nog zo opvallend,, bij veel winkeltjes en vreettenten was het echt wel heel druk.. en bij de brookestand was het gewoon té rustig. dat valt mij dan weer op natuurlijk :z

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 01:49

Dat vond ik vorig jaar ook al opvallend... Het leek wel alsof ze niet wilden verkopen. Ik snap wel dat ze geen hele uitleg doen voor bv 1 persoon maar zeg dan gewoon "vind je het erg om even te wachten tot er nog mensen zijn?"

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:13

Ik heb het gisteren erg naar mijn zin gehad, ben vrijwel de hele middag bij de NHB Deurne rijpiste geweest en vond het erg interessant :j
Yvonne, Ymke en Joan dus ook zien rijden en vond het bijzonder om te zien hoe de paarden in korte tijd een stuk beter gingen lopen!

Javi ook nog gezien en begrijp nu ook waarom iedereen het hier over haar heeft. Het leek inderdaad erg makkelijk, maar dat wil niet zeggen dat ze altijd zo is ;)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:54

xx_Horsiex schreef:
potverdikkie schreef:
Nee, uiteraard niet. Dat heeft ze ook steeds gezegd. En voor onze ramptoeristen heb ik een leuke mededeling. Vanavond met het op de trailer laden ging het mis.

Waarom reageer je zo aggressief? Omdat mensen het overdreven vonden? Of omdat je teleurgesteld bent dat je zo weinig aandacht krijgt?

Ik ken Javi niet en de eigenaren niet, maar ik ben wel drie dagen op Horse Event geweest en heb dus drie dagen lang naar de show van Javi en Annemarie gekeken :) Als je er vrijdag was geweest had je echt kunnen zijn hoe het paard gericht uithaalde naar de mensen om zich heen. Het spektakel dus wat mensen verwachten. Zaterdag en zondag was dit niet te zien, maar in combinatie met wat je vrijdag had gezien, kon je echt de signalen lezen zaterdag dat ze eigenlijk wilde uithalen.

En om op de laatste opmerking te reageren: Stel dat jij eigenaar bent van een paard dat enorm aggressief is en om het minste geringste echt gericht naar mensen uithaalt. Mensen zien jouw paard en denken 'ach, dat paard doet niets, dat is allemaal gelogen', dan ben je toch gefrustreerd? Ik zou dat wel zijn. En daarom snap ik de reactie van de eigenaresse ook zo goed :)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:55

HorseyDude schreef:
Alleen waar waren de kraampjes met de goodies? Heb alleen een paar kaarten met echt GENIALE texten erop!

Welke kaarten waren dat? :+

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 07:56

Ik ben juist heel erg leuk geholpen door Emiel Voest zelf in zijn stand. Ik had intresse in de Bareback Pads en daar heb ik het met hem over gehad. Hij had intresse in wat voor paard ik had en waarom ik koos om zo te gaan rijden, ik heb een leuk gesprek met hem gehad. Jammer genoeg had ik niet genoeg geld bij me om de Pad te kopen.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:03

Wie o wie heeft op vrijdag(avond) foto's gemaakt van de Future Guys?!!?!? Ik was een van de 'deelnemers' en zou het leuk vinden om wat fotomateriaal ervan te hebben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:04

Chocotof schreef:
Ik heb naar jou staan kijken [naam].
Wat een erg leuk paard heb jij zeg!

Thanks!

Kon je je een beetje vinden in het commentaar van de instructrice. Ik vond dat ze het erg goed verwoorde en het publiek er mooi bij betrok!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:08

x_spekkie_x schreef:
xx_Horsiex schreef:

Waarom reageer je zo aggressief? Omdat mensen het overdreven vonden? Of omdat je teleurgesteld bent dat je zo weinig aandacht krijgt?

Ik ken Javi niet en de eigenaren niet, maar ik ben wel drie dagen op Horse Event geweest en heb dus drie dagen lang naar de show van Javi en Annemarie gekeken :) Als je er vrijdag was geweest had je echt kunnen zijn hoe het paard gericht uithaalde naar de mensen om zich heen. Het spektakel dus wat mensen verwachten. Zaterdag en zondag was dit niet te zien, maar in combinatie met wat je vrijdag had gezien, kon je echt de signalen lezen zaterdag dat ze eigenlijk wilde uithalen.

En om op de laatste opmerking te reageren: Stel dat jij eigenaar bent van een paard dat enorm aggressief is en om het minste geringste echt gericht naar mensen uithaalt. Mensen zien jouw paard en denken 'ach, dat paard doet niets, dat is allemaal gelogen', dan ben je toch gefrustreerd? Ik zou dat wel zijn. En daarom snap ik de reactie van de eigenaresse ook zo goed :)

Als ik de eigenaresse was geweest van dit paard had ik hem/haar zowiezo al niet naart horse-event gestuurd. En vooral niet om iemand als mevrouw van der Toorn daar van te laten profiteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:11

persoonlijk denk ik dat deze discussie beter ergens anders gevoerd kan worden.

De een vind haar geweldig, de ander vind het show. :)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:12

Of gewoon helemaal niet, Javi is er nu geweest en niemand anders dan de eigenaresse is ook echt haar eigenaresse. Dus de "als ik eigenaresse was geweest" is totaal niet van toepassing. Wat gebeurd is is gebeurd en hoe het afloopt zullen we vanzelf zien :)

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:13

Vonneke je foto's zien er trouwens erg fijn uit!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:15

Ezumii schreef:
Of gewoon helemaal niet, Javi is er nu geweest en niemand anders dan de eigenaresse is ook echt haar eigenaresse. Dus de "als ik eigenaresse was geweest" is totaal niet van toepassing. Wat gebeurd is is gebeurd en hoe het afloopt zullen we vanzelf zien :)

precies, als de eigenaresse blij is met dit dan is het toch prima?
Mijn ding is het niet, maar dat doet niet af aan de reden waarom de eigenaresse er wel voor koos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:16

Ezumii schreef:
[naam] je foto's zien er trouwens erg fijn uit!!

Thanks! het was echt zo ongelofelijk fijn! Ze had haar super snel geweldig aan het lopen!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:16

Ezumii schreef:

Hoezo is dit totaal niet van toepassing? Mag ik geen kritiek hebben?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:17

Ik ben gister ook nog snel een uurtje geweest :P We hadden nog 2 kaartjes, lekker op de fiets

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:22

Van mij mag je een eind weg kritiek hebben, ik snap alleen niet wat je er mee wilt bereiken. Javi is er namelijk al geweest en jij zult geen invloed kunnen uitoefenen op de keuzes van de eigenaresse.
En het is niet van toepassing omdat je geen eigenaresse bent en ook niet zult worden, dus om te gaan roepen van "als ik" heeft geen nut.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:29

Ezumii schreef:
Van mij mag je een eind weg kritiek hebben, ik snap alleen niet wat je er mee wilt bereiken. Javi is er namelijk al geweest en jij zult geen invloed kunnen uitoefenen op de keuzes van de eigenaresse.
En het is niet van toepassing omdat je geen eigenaresse bent en ook niet zult worden, dus om te gaan roepen van "als ik" heeft geen nut.

Waarom niet? Als ik een een vergelijking wil maken dan doe ik dat. En als ik kritiek heb dan heb ik die inderdaad een eind weg en mag ik die hier plaatsen, of mensen zich er nu wel of niks van aantrekken. En daarbij is het ook niet jouw paard, dus, waar bemoei je je dan mee? ;)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 08:56

Zoals ik dus al een keer eerder heb gezegd waren we erg blij dat er geen rake klappen zijn gevallen. Vrijdag zaten we echt met onze harten in de keel toen Javi dus wel begon te meppen. En gericht.
De hele bedoeling was voor Javi om alles zo positief mogelijk te laten verlopen, dat is gelukt en daar zijn we super super blij mee.
Had ze wel het spektakel laten zien wat iedereen zo graag wilde zien was ze er met een minder positief resultaat vandaan gekomen.
En ja bij het laden liet ze zich even zien zoals ze kan zijn, maar ja dat is natuurlijk niet terwijl iedereen erbij staat, en ik vind het erg jammer dat mensen dus schijnbaar eerst commentaar hebben dat Javi te getraumatiseerd is om naar HE te gaan, en dat als ze dan dus laat zien dat ze zich prima kan redden in die omgeving is het weer niet goed omdat ze niet laat zien dat ze toch ook wel graag mee wilt werken. Jammer hoor.