Equitana 2009

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:51

Bettine schreef:
Het is dat we een duidelijke missie hadden, en die is gelukkig helemaal gelukt, want ik heb een supermooi op maat gemaakt dressuurhoedje!!! :):) :):) :):)
Zocht ik al een jaar naar, en deze was echt niet duur en is heeeeel erg mooi!! Ikke ben blij :D

Kunnen ze dat daar meteen "op maat maken" of heb je gewoon eentje gevonden in jouw maat? :)
Wel leuke spullen gekocht, foto's zijn altijd leuk :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:56

Ik ben ook weer thuis! :D 10.00 uur binnen en toen zijn we direct op ons doel afgegaan (was toen nog niet zo druk in hal 12 := ) en om 14.30 uur stonden wij ook weer buiten met een goed gevulde trolley en de overige tasjes die daaraan hingen :o

Dinsdag had ik gekocht: paardrijbroek, borstonderlegger voor het mennen, 2 halsters 1 van lamicell en nog een lederen halster en een naambordje.

Vandaag: Eskadron beenbeschermers set voor 69 euries compleet *\o/* , hopelijk heeft Deniess ze ook nog kunnen vinden want ik had haar nog een sms gestuurd :P , bijpassend sjabrak , bontonderlegger voor schoft (mennen), 3 paar kousen, 2 himalaylikstenen voor 2,50 per stuk!, Lamicell shirt 5 euries, roekell handschoenen 17,00 euries en een bit voor 5,00 euro. Ik ben helemaal blij en ga vast sparen voor over 2 jaar ;) oh en een mooie eskadron winterdeken voor 20 euro :P

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 22-03-09 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:58

Heejj hier nog 1 die naar de Equintana geweest is.
Ik werd uitgenodigt door sharianne ( shar_ianne hier op bokt)
en daar zeg je nauurlijk geen nee op.
Kep zelf niks gekocht }>
Alles was wel mooi afgeprijst.
Wat een massa's mensen zeg !!!!
Sharianne heb een setje gekocht van:
zweetdeken,halster,touw,bandages(4) en dat allemaal voor maar 15 euro.
Ook heeft ze nog een springjasje gekocht (Rood) voor maar 10 euro.
een cavelo ofzowXD
maar ht was weer een mooie dag

xFioon

Re: Equitana 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:00

welke maten hadden ze die beenbeschermers van eskadron? :oo
de eerste dag waren die nog 89,- :\

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:02

xFioon schreef:

maat full

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:02

Fioon in de hal 12 waren ze de eerste dag ook al zo weinig! :j Heb ze toen ook gezien.

Over 2 jaar ga ik ook eens helemaal los met shoppen :Y) :')

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:03

Wat een leuke spullen heb je nog kunnen kopen Ollie! :j Je zal wel blij zijn dat je toch nog bent gegaan. :D
Vergeleken met de afgelopen week, hadden ze nog veel spullen? Of was er minder keus? En kon je nog goed afdingen? :))
Volgens mij heb je die eskadron beschermers goedkoop kunnen krijgen niet? :)

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:06

Foryourneeds schreef:
Bettine schreef:
Het is dat we een duidelijke missie hadden, en die is gelukkig helemaal gelukt, want ik heb een supermooi op maat gemaakt dressuurhoedje!!! :):) :):) :):)
Zocht ik al een jaar naar, en deze was echt niet duur en is heeeeel erg mooi!! Ikke ben blij :D

Kunnen ze dat daar meteen "op maat maken" of heb je gewoon eentje gevonden in jouw maat? :)
Wel leuke spullen gekocht, foto's zijn altijd leuk :D

Die maken ze ter plekke op maat.
Ik heb er ook een gekocht!!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:10

ben in hal 10/11/12 niet geweest...
maar gelukkig heb ik geen full nodig anders hadi k spijt gehad haha

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:15

Iessie schreef:
Wat een leuke spullen heb je nog kunnen kopen Ollie! :j Je zal wel blij zijn dat je toch nog bent gegaan. :D
Vergeleken met de afgelopen week, hadden ze nog veel spullen? Of was er minder keus? En kon je nog goed afdingen? :))
Volgens mij heb je die eskadron beschermers goedkoop kunnen krijgen niet? :)

Dank je ben er ook blij mee :D . die eskadrons waren 69 euries als complete set. Ik was afgelopen vrijdag bij Indoor Brabant en toen zijn we naderhand nog even langs het Drunens Ruiterhuis gereden en daar vroegen ze voor de set 139 euro!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:15

Ik hoor van alle kanten leuke verhalen over koopjes op Equitana. Ben zelf niet geweest (helaas geen tijd), maar wat noemen jullie echt koopjes?
(zag net hierboven een goed voorbeeld; Eskadrondeken voor 20 euro)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:19

Jaan81 schreef:
Ik hoor van alle kanten leuke verhalen over koopjes op Equitana. Ben zelf niet geweest (helaas geen tijd), maar wat noemen jullie echt koopjes?

Ik vind persoonlijk dat ik redelijk veel koopjes gekocht heb :o

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:21

Eskadron is altijd veeeeeeel goedkoper op Equitana. Belachelijk wat ze daar hier voor durven vragen... zag hier laatst een dekje van 89,- 8)7

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:23

Dat kan je wel zeggen ja!!!
Maar net zoals de merken/dekjes die echt 'in' zijn, dus de anky's eurostars en scapa's bijvoorbeeld??? Zijn die ook de helft van de prijs oid?

En is er ook veel voor shetlanders? En Trekpaarden? En mennen?

(zo, lekker veel vragen....)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:25

Jaan81 schreef:

Ik had een Gaastra blouse voor 50,- ipv 100,-
Een ES pad met bijpassende ES sokken voor 45,- ipv 65,-
2 jaar terug leren rijlaarzen voor 140,-
Eskadron halster met touw 25,-, kost hier al snel het dubbele.

Voor mennen staat er ook veel (kwam vriendin voor) shets en trekpaarden durf ik niet te zeggen, had het te druk met mijn eigen spullen zoeken :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:30

dat zijn idd goede acties!!! Nou, dan moeten we over 2 jaar ook maar gaan! :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:30

Persoonlijk vond ik er voor shetlanders niet zoveel bij zitten. Ik heb zelf ook een shet en we moesten écht zoeken voor een halster NIET PENNY ROZE ;) . Daarentegen had ik voor mijn pony wel een mooie lamicell halster voor 8 euro en een mooi leren halster voor 15 euries. Wel was er veel voor de échte penny kindertjes maar dat zijn we wel een beetje ontgroeid. Ik weet niet of ze veel voor trekpaarden hadden, niet echt op gelet. Wel een aantal menstands want ik ben ook een menner en heb (lamsvellen) onderleggers (27 euro) en een bit (5 euro) kunnen kopen.
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 22-03-09 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:31

Jaan81 schreef:
Dat kan je wel zeggen ja!!!
Maar net zoals de merken/dekjes die echt 'in' zijn, dus de anky's eurostars en scapa's bijvoorbeeld??? Zijn die ook de helft van de prijs oid?

En is er ook veel voor shetlanders? En Trekpaarden? En mennen?

(zo, lekker veel vragen....)

Shetlander was er niet zo heel veel in vergeklijking met de rest van alle kraampjes, maar ik heb een redelijk groot kraampje gezien met allemaal shetspulletjes. :j

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:48

Zo ben ook weer terug, eigenlijk niets gekocht, alleen 2 flesjes alcohol gemaakt van paardenmelk en een K en K bitje.

Verder vond ik het nog niet eens zo ernstig druk, het kan nog drukker volgens mij

Deniies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:56

ollie1 schreef:
Ik ben ook weer thuis! :D 10.00 uur binnen en toen zijn we direct op ons doel afgegaan (was toen nog niet zo druk in hal 12 := ) en om 14.30 uur stonden wij ook weer buiten met een goed gevulde trolley en de overige tasjes die daaraan hingen :o

Dinsdag had ik gekocht: paardrijbroek, borstonderlegger voor het mennen, 2 halsters 1 van lamicell en nog een lederen halster en een naambordje.

Vandaag: Eskadron beenbeschermers set voor 69 euries compleet *\o/* , hopelijk heeft Deniess ze ook nog kunnen vinden want ik had haar nog een sms gestuurd :P , bijpassend sjabrak , bontonderlegger voor schoft (mennen), 3 paar kousen, 2 himalaylikstenen voor 2,50 per stuk!, Lamicell shirt 5 euries, roekell handschoenen 17,00 euries en een bit voor 5,00 euro. Ik ben helemaal blij en ga vast sparen voor over 2 jaar ;) oh en een mooie eskadron winterdeken voor 20 euro :P

Afbeelding

hahaha geweldig je had ze me aangeraden en ik heb precies dezelfde beschermers nu met hetzelfde dekje :D Nogmaals superbedankt!
Ik heb gekocht:
scapa zweetdeken taupe
eskadron flexi soft beschermers van hierboven
eskadron dekje van hierboven
leren halster
frontriem
en zo trailerketting

Ik wou zo graag dat scapa dekje taupe. Werd die sirieus voor me neus verkocht bij die hyporama stand.
ik werd echt gek en het was de laatste ;( Dus nu van de week maar naar hyporama.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:02

ollie1 schreef:

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-XNIR8Q3N.jpg[/im g]

godverrr, die beschermers voor m'n neus weggepikt :+ had ik op mijn lijstje, maar uitverkocht tegen ik daar was...

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:04

xFioon schreef:

nee hoor, ook al 69 euro, heb toen die groene meegenomen :j

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:07

Mijn spullen van vandaag :

Afbeelding

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:07

mooi Bo!! :~

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:08

Zinn schreef:
xFioon schreef:

nee hoor, ook al 69 euro, heb toen die groene meegenomen :j

Die vond ik ook mooi maar waren er vandaag niet meer!