Een pirouette is een viertakt, paard moet blijven springen! Laten staan dus absoluut niet!Oh ja, goedemorgen
Arnyek schreef:Een pirouette is een viertakt, paard moet blijven springen! Laten staan dus absoluut niet!Oh ja, goedemorgen hij moet blijven spring maar de achter benen moet zo veel mogelijk op de zelfde plaats neer blijven komen
miep1979 schreef:hanny_jelke schreef:goede morgen Ben je hier nog of alweer alweer viel om 6 uur uit bed en toen kon ik niet meer slapen
hanny_jelke schreef:alweer viel om 6 uur uit bed en toen kon ik niet meer slapenZooooooo toen sliep ik volgens mij net!
ARGH!Ik hád verorie mijn wekker gezet. Hoogste volume, om 3 uur. Ben er óf doorheen geslapen (is nog nooit gebeurd) óf hij is niet afgegaan!Argh.
miep1979 schreef:Ik is er ook weer precies op tijd wakker geworden Ik ook! Gelukkig.Ik moest gaan werken dus ik denk even kijken en jawel hoor Laura was net aan haar kür begonnen!
Sammie schreef:Doorlüllen mag hier Sammie schreef:[WEG] [HK] Kletstopic over de WEG deel IIDeel dos en aangezien mijn collega's nog geen tijd hebben gehad heb ik er een slotje op gezet. Zie jullie zo dadelijk in deel 2.