Horse-event 2008!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GoldenDancer

Re: Horse-event 2008!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:29

marquez1 schreef:
Ik ben vandaag ook geweest en vondt het super! Ik kwam ogen en oren tekort, volgend jaar weer.

Weet iemand overigens hoe het met de fjord is afgelopen die ineens ging liggen en niet meer opstond, tijdens een clinic over rijden met een lichamelijke beperking/ pijn?

zooo
dat was schrikken he!

nix meer over gehoord verder
vond wel sneu, die vrouw die die clinic gaf
begon ook mee te huilen... echt zielig!

wa is er gebeurt??? Scheve mond

Dat waren wij....

met pony gaat het goed!
ze was flauwgevallen.

ik ben me echt het apenlazeris geschrokken. ik zei nog net daarvoor tegen die meneer 'ze is geloof ik in slaap gevallen...'
en floep... daar ging ze.

de arts die haar geeft nagekeken is later oom terug gekomen naar de trailer en daar is ze door haar en een collega nog eens nagekeken en we konden met een gerust hart op weg. we hebben haar wel in de gaten kunnen houden want papa had een camera in de trailer gehangen.

de eerste 3 min van de clinic voelde ze zo fijn aan, op weg naar de bak moesten we door de mensen massa heen. ze was echt super.
maar ik denk dat alles inclusief al het gepluk aan haar het te veel werd voor haar.

maar het gaat allemaal goed met Zalie, en ik ben ondertussen ook wel een beetje bijgekomen van de schrik..

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:42

Gelukkig gaat het weer goed met je fjordje.
Dat lijkt me inderdaad ontzettend schrikken zeg!
Heb het niet zien gebeuren, maar je fjord wel gezien op het parkeer terein.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:00

Nog steeds niemand met mooie foto's ?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:00

er is al een topic, even zoeken Knipoog
staat gewoon hier tussen horse-event dacht ik

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:10

Hellaas nog geen leuke van zaterdag gevonden van ons.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:16

Ik heb fotos en filmpjes Ja ook van springclinic van piet raaijmakers Knipoog alleen moet even mijn camera zoeken Nagelbijten / Gniffelen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:18

WiskyBokjes schreef:
Ik heb fotos en filmpjes Ja ook van springclinic van piet raaijmakers Knipoog alleen moet even mijn camera zoeken Nagelbijten / Gniffelen

Oewhh.. Ben benieuwd!!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:22

Oohja en ook de 3 meiden die mee deden aan spring clinic in de paardensporthal Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:22

Trouwens. Ik heb in de Bokt-lounge ook nog eens iemand gezien met een petje van Orange County Choppers. Was dat ook een bokker? Clown

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:23

als iedereen gewoon gedult heeft Haha!
komt vanzelf op bokt en op een van de vaste fotograven van horse-event : http://www.imadia.nl/

géén idee wie dat was Maya.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:24

Maya schreef:
Trouwens. Ik heb in de Bokt-lounge ook nog eens iemand gezien met een petje van Orange County Choppers. Was dat ook een bokker? Clown

Geen idee
Heb jou trouwens wel gezien Huilen van het lachen

rixke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:51

iemand misschien foto's van het paardenvoetbal?

Mariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:03

Ik vond het erg leuk, heb mooie dingen gezien.

Vooral van het NH was ik erg onder de indruk, inderdaad geen paardenknuffelen en ander zweverig gedoe, maar ik zie er nu ook echt brood in, ik vond het heel mooi hoe ze met paarden omgaan. Heb gelijk een boek aangeschaft. Lachen

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:14

Iemand toevallig foto's van de uitreiking van de loterij? Clown Mn vriendin is niet zo slim om dan ff foto's te gaan maken als ik daar sta Huilen van het lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:19

Waar kon je die kaartjes inleveren voor de loterij? Want ik wilde ook graag meedoen maar kon het echt niet vinden waar je dat kon doen Huilen van het lachen

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:20

in de Hyporama tent zou een bak staan..

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:21

Ik ben ook geweest gister!
Wat een leuke dag was dat!
een een mooi weer Lachen
Ben ook nog in de bokt lounge geweest en heb de hele dag rondgelopen met een naamsticker Haha!

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:23

WiskyBokjes schreef:
Waar kon je die kaartjes inleveren voor de loterij? Want ik wilde ook graag meedoen maar kon het echt niet vinden waar je dat kon doen Huilen van het lachen

Bij de kassa in de hyporamatent stond een witte ton. Daar moesten ze in.

_SunriSe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:25

LoveLeandro schreef:
c_alsemgeest schreef:
(het is ws al gezegd) Maar hebben jullie die ene ruiter uit mallorca uit het zadel geslagen zien worden door het paard van zijn buurman Nagelbijten / Gniffelen De klap die hij kreeg van dat steigerende paard zag er best heftig uit Bloos!

Heej, ik dacht, ik lees even een stukje in dit topic om te kijken of ze hier al meer info van hebben.. maar ik kan het niet vinden.
Ik ben zaterdag ook geweest, en ben echt heel erg geschrokken van die jongen die van dat paard werd getrapt.. ik was net foto's aan het maken van die 2 paarden, dus ik zag het goed gebeuren..
Weet iemand hoe het met hem is afgelopen verder? Hij zou zijn kaak wel gebroken hebben ofzo.. Maar was hij er vandaag weer bij?
Ik vind het wel jammer dat ze niet vertelden hoe het met hem afliep, het was niet zomaar iets..
mèn, ik schrok er echt heel erg van.. en dat beeld ben ik ook niet zomaar kwijt denk ik..

idd
was zelf net een foto van een andere aan het maken dus had het niet gezien,maar weet nu dus wel wat er gebeurt is.
hij stapte er daarna wel gewoon weer op,hoop voor hem dat het verder een beetje goed is afgelopen

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:26

Sodera schreef:
in de Hyporama tent zou een bak staan..

bij de hyporama tent stond idd een grote witte ton bij e kassa voor die kaartjes Tong uitsteken
iedereen allemaal vragen aan mij waar ze die kaartjs in konden doen Huilen van het lachen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:27

Misterylady schreef:
WiskyBokjes schreef:

Bij de kassa in de hyporamatent stond een witte ton. Daar moesten ze in.

Klopt, maar het stond nergens aangegeven dat je ze daar in moest doen. Wij hadden het gevraagt omdat er op het kaartje stond dat het bij de hyporamatent was maar we konden daar geen bus oid vinden. Toen werden we verwezen naar een witte ton die ergens tussen weggemoffelt stond Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Thats_Me op 15-09-08 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:27

Nou niet gezien dan Huilen van het lachen

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:35

ik vond het horse event erg overtrokken een paar jaar geleden was het veel groter opgezet en ook veel leerzamer. Een heleboel dingen waren gewoon precies hetzelfde. Jammer vond ik dat. De spullen die er te koop waren waren ook al niet zo goedkoop. De ruitersportzaak hier is veel goedkoper!! en de boktlounge stelde al helemaal niks voor. Een aantal zat er maar te hangen omdat er niemand was en volgens mij waren er een aantal vrijwilligers want ze wisten nog geen eens waar we het over hadden!!Nee ga dan liever naar equitana .

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:42

Ik heb ook heel de middag gezocht naar die Hypo stand Huilen van het lachen op een gegeven moment maar iemand aangesproken met een Hypotasje, en toen ook nog maar net die ton gevonden Huilen van het lachen hij stond echt verstopt.

angelique19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:44

Chevano schreef:
ik vond het horse event erg overtrokken een paar jaar geleden was het veel groter opgezet en ook veel leerzamer. Een heleboel dingen waren gewoon precies hetzelfde. Jammer vond ik dat. De spullen die er te koop waren waren ook al niet zo goedkoop. De ruitersportzaak hier is veel goedkoper!! en de boktlounge stelde al helemaal niks voor. Een aantal zat er maar te hangen omdat er niemand was en volgens mij waren er een aantal vrijwilligers want ze wisten nog geen eens waar we het over hadden!!Nee ga dan liever naar equitana .

Ben het helemaal met je eens,
Behalve de bokt lounge daar kan ik niet over oordelen, ben er niet geweest
Ja ik weet het maar ben geen verslaafde dat ik op HE ook nog moet bokken Vork