Mireille0 schreef:Hey Tamaar,
Nou moet ik met zijn tweeen in de ring, er heeft zich iemand afgemeld. Nou weet ik wel dat ik geluk heb dat zij zich heeft afgebeld, want het paard zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen dus dat is een last minder maar nou moet ik nog meer mijn best doen. Ik heb gisteren nog even geoefend in de wei, ging echt heel goed, vanavond nog even rustig rijden en wat overgangen en tempowisselingen rijden en dan ben ik er klaar voor. Spullen schoonmaken en vlechten en dan er tegenaan! Ben jij al zenuwachtig?
Ik zag het. Je zit bij Nicole in de groep. Ze heeft een leuke merrie mee. Fijn dat het goed ging. Ik heb met die van mij een beetje rustig aan gedaan gister. Hij voelde niet superfijn aan maar de dag ervoor had hij dan ook wel heel goed gewerkt. Vlechten doe ik zaterdagochtend (dat wordt vroeg m'n bed uit!). Ik begin het nu wel spannend te vinden. Zenuwachtig zal ik morgen waarschijnlijk pas zijn maar meestal is dat wel weer weg zodra ik op m'n paard zit en hij fijn aanvoelt. Ik ben benieuwd hoe we het zullen doen morgen!
Fijn dat het rijden iig lekker ging!
)