Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
misschien kom ik nog wel foto's maken

Citaat:cle0o_o0 schreef:
Ik vond het eigenlijk niet zo'n geslaagde almelo, Vrijdag gezeik ben coupons dus telt niet mee. Zaterdag liep het meer dan een half uur uit terwijl we nog na gevraagd hadden. en Zondag moest er 41 gereden worden en iedereen rijdt ineens 39 waardoor ik niet mee mocht doen met de prijzen omdat ik de goede proef reed.
dan heb ik bij jouw moeten schrijven!
was jij degene die 41 wou rijden, maar dan niet mee 'dingt' voor de prijzen? zwarte pony?
Ik moet donderdag rijden om 13.00 en 13.15 als het goed is
cle0o_o0 schreef:Citaat:cle0o_o0 schreef:
Ik vond het eigenlijk niet zo'n geslaagde almelo, Vrijdag gezeik ben coupons dus telt niet mee. Zaterdag liep het meer dan een half uur uit terwijl we nog na gevraagd hadden. en Zondag moest er 41 gereden worden en iedereen rijdt ineens 39 waardoor ik niet mee mocht doen met de prijzen omdat ik de goede proef reed.
dan heb ik bij jouw moeten schrijven!
was jij degene die 41 wou rijden, maar dan niet mee 'dingt' voor de prijzen? zwarte pony?
Ja dat was ik ja... en de jury was blijkbaar niet zo heel erg positief over mij, is het wel
), weer ff een meeting gehad met de familie van TeeGee - die in de prijzen viel.
)