deze is voor orlandoik hoop dat je hem mooi vind...wil je er misschien ook eentje voor mij maken? als je geen tijd hebt zeg je t maar...xxx
Mystica schreef:Wie o wie maakt nog wat voor mij? Foto's in profiel!! Ik wil wel wat maken maar dan heb je hem morgen of overmaorgen want ikm oet nog een goeie upload site vinden.
spigie"][quote="BlanCarla"][quote="spigie schreef:voor wie mag ik een collage maken :P:D:P:DGraag!! Foto's genoeg in m'n profiel [/quote]hij is af ik hoop dat je hem leuk vindt [/quote]Bedankt!!! Echt heel mooi!!!
paardjuhsz schreef:IK BEN DINGEN aan het testen.wie wil proefkonijn zijn Ik wil wel proefkonijn zijn Mel!
FjordieLover schreef:Voor wie moet ik nog wat maken????Weet dat je altijd wat mag maken!!! Foto's staan in mijn profiel! Ik laat de keuze aan jou over welke je het leuktse vindt!
paardjuhsz schreef:IK BEN DINGEN aan het testen.wie wil proefkonijn zijn ik wil ook wel proefkonijn zijn hoor mel
spigie"][quote="paardjuhsz schreef:IK BEN DINGEN aan het testen.wie wil proefkonijn zijn ik wil ook wel proefkonijn zijn hoor mel [/quote]Ik ook!!!
SORRY MENSE ZE ZIJN HEEL LELIJK EN YGALOVER IK HEB GEEN TIJD MEER MOET HIERNA WEG MAR BELOOF DAT JIJ ER NOG EEN X EEN KRIJGTcarlaZE ZIJN ECHT HEEL LELIJK BEETJE GESCHETST LELIJK LINDA fotolijstjes erom heen dit vind ik de leukste ookal issie lelijkKalender vrijalover wammusgeverft heel lelijkals iemand een collage wil 1 hier iets van!2 een gewone!x melanie
Ik wil graag een collage van al mijn beesten uit mijn profiel....en dan dat allemaal in 1 collage wie wil er 1 maken,.,