Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zunzuncito schreef:En AA gewoon helemaal uit de wedstrijd. Ik geef toe, hij had zijn land niet mee bij mij, maar hij leek helemaal voor de winst te gaan en zolang als dat gebeurd zonder 'echte' vetpenalties, zoals RL zo supernetjes doet, is dat prima. Hij kreeg een paar dagen geleden een penalty voor iets en nu is hij er zelfs uitgestapt. Hij heeft in het begin veel met RL vooraan meegereden. Misschien heb ik het gemist maar hij lijkt ook wat buiten de leuke foto en verhalen te zijn gehouden en dan heb je niet echt een gezicht meegekregen en is het ook wat moeilijker te volgen.
Citaat:Ahmed (AA) who kept pace with RL for many a leg has dropped back two stations behind the lead after picking up his third vet penalty (two for heart rate, one for lameness).
Rebecca schreef:Ligt er ook aan welke paarden hij treft , niet onmogelijk wellicht
Marie_Anne schreef:Ik vraag me af waarom hij stopt inderdaad, is dat omdat hij alleen voor de winst ging, of is er iets anders aan de hand.
Lagonda schreef:Weet iemand wat er precies met de uitvallers gebeurd? Rijden die met een auto mee, ergens bij een ger, of misschien zitten ze al bij de finish te wachten?