Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chamion schreef:Vind hem echt prachtig, maar ik heb nog nooit meer dan 70 euro uitgegeven voor een cap. En komende 1,5 maand draag ik zeker 2 a 3 keer per week een cap. Maar ook jaren lang niet.
Janine1990 schreef:chamion schreef:Vind hem echt prachtig, maar ik heb nog nooit meer dan 70 euro uitgegeven voor een cap. En komende 1,5 maand draag ik zeker 2 a 3 keer per week een cap. Maar ook jaren lang niet.
Nah, als ik de goedkopere merken zou passen (niet de juiste pasvorm voor mijn hoofd helaas), had ik dat waarschijnlijk ook nooit gedaan hoor!
Helaas vraagt mijn hoofd, en eigenlijk mijn hele lichaam, om dure dingen. Ik heb niet zo zeer dure smaak, ik heb een duur lichaam![]()
Ik gebruik de cap alleen voor wedstrijden en clinics en dat zijn er sinds Equitana 2017 niet zo heel erg veelDenk dat ze op 2 handen te tellen zijn
Maar goed, op naar 2019
[ [url=m/ScexPI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maddoxx schreef:chamion schreef:Vind hem echt prachtig, maar ik heb nog nooit meer dan 70 euro uitgegeven voor een cap. En komende 1,5 maand draag ik zeker 2 a 3 keer per week een cap. Maar ook jaren lang niet.
Oehf, die helm in het filmpje met die glitter vind ik dus juist weer spuuglelijk![]()
Maar anderen vinden mijn smaak weer te basic haha.
Kasmir schreef:Ik heb me er prima vermaakt maar kom ook niet echt voor de koopjes, vooral om lekker spullen te shoppen die anders in gewone winkels lastiger verkrijgbaar zijn/waar ik toch een eind voor moet reizen.
Ariats zat wel nog een mooie korting op.
[ [url=m/f4R71w.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lois_ schreef:Ik heb er zin in, ik ga zaterdag en zondag![]()
Heeft er iemand producten van NAF gezien?shampoo, braid it up etc.
Mijn doel is om in ieder geval donkerbruine laarzen te scoren en als het meezit ook een donkerbruin hoofdstel met gouden gespen, goudkleurige sporen en donkerbruine riempjes
Verder zie ik wel wat ik tegenkom