Aah succes Dromenlies! 
Hier gisteren even pech gehad, van een ander jong paard afgekletterd.... Rug flink beurs, spieren trokken me helemaal vast, heb tijdje op de grond 'gezeten' in een toen voor mij fijne houding dat ik kon ademhalen en de pijn ff te handelen was. Daarna is paard nog even weer paar rondjes gelongeerd en liep ik ook gelijk wat rondjes, ging het weer een beetje langzaam aan. Nog wel weer opgestapt maar na een paar rondjes weer gestopt, ging me te zeer doen.
Stil zitten mocht ik niet, voelde ook echt dat het hem voornamelijk in de spieren zat (die trokken zich helemaal strak en verkampte helemaal) ben dom rondjes blijven lopen, zodat ik in beweging bleef. Hete douche, van dat zalf erop en vanochtend was die spierpijn aardig over alleen 1 plek op de rug waar toch nog wel hele stekende pijn vanaf komt geeft ook blokkade bij bepaalde bewegingen). Dus net toch maar even langs de huisarts gegaan om te laten kijken, wervels wel goed zit ook geen pijn in en druk op schouders en recht op de wervels kan ik gewoon hebben maar iets opzij op de ribben doet het echt gigantisch zeer. Hij hoefde maar iets te drukken en ik lag al bijna op de grond.... Hij vond het gelukkig niet nodig om foto's te laten maken (ook om het feit dat ik daarna nog wel weer even ben opgestapt en ben blijven lopen, geen bloed plas en geen koorts heb e.d.), maar wel flinke kneuzing op de ribben verwacht ie. Ohjee.....
Even rustig aan doen hier, in de gaten houden dat ik geen koorts ga krijgen of bloed bij urine zit en dan moet het met 4 weken over zijn. En nog maar even niet weer op het paard gaan zitten...... Dus maar even kijken hoe ik dat met de mijne ga doen, wil hem wel in beweging houden..