Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HorsePhoto schreef:Seven schreef:Wij gaan zaterdag de 16 de heb een kaptoom en lange lijnen op mn lijstje er bij gezet ben benieuwd naar de koopjes dit jaar
Ik ga ook op zoek naar een kaptoom. Hopelijk vind ik daar iets aan een leuke prijs want kaptomen zijn echt duur...
foxy80 schreef:Dat is ook weer goed, krijg net brief dat je vrijdag 22/3 met korting kaarten kan bestellen via internet via http://www.equitana.com/ticketsbenelux
, de valentijnsactie was ook korting op di-woe-do, en wanneer gaan wij gaan? Juist maandag 18/3. ZUCHT!
unofficial79 schreef:Wij gaan er ook heen zaterdag de 23ste.
Maar hoe zit dat eigenlijk met die kaarten als je die via internet bestelt.
Moet je dan betalen met creditcard ofzo of kan je ook met een bank overschrijving of iets dergelijks betalen.
_Mellanie schreef:Luf_Midnight schreef:wij gaan denk ik ook parkeren op P10, ookal is het iets minder leuk voor het vriendje want die blijft in de auto zittten (wil niet mee naar binnen vind het maar stom)
wij gaan in ieder geval door de weeks heen, in het weekend lijkt het me veel te druk, en daar kunnen zowel mams als ik niet super goed tegen.
hoop op heel veel koopjes en dan het liefste alles van me lijstje en nog meer hahaha.
heb er echt veel zin in nog maar een paar weekjes.
hoelang wil hij dan wel niet in de auto zitten te wachten![]()
voel je dan niet schuldig ? dat hij zit te wachten
IKbenEllen schreef:Die vriend die op P10 blijft![]()
![]()
Het is echt in the middle of nowhere hoor, wat moet je daar in godsnaam heel de dag in de auto doen?
Mossel schreef:MiniLoe schreef:Mijn vriend blijft lekker thuis, mag niet eens mee, die zegt toch dat ik alles al heb haha.
Ga lekker met mn vriendinnen shoppen
![]()
Gelukkig geen last van een vriend oiddus kan lekker m,n gang gaan..
MelanieB schreef:Vorige keer heb ik alleen KL broeken gepast, in pashokjes.
En anders boeit het me ook niet zoveel, alsof mensen nog nooit ondergoed en 2 benen hebben gezien.
En anders maar in een hoekje oid.
Komt wel goed.
Leuk Peet!Ga nou op dinsdag joh
Luf_Midnight schreef:IKbenEllen schreef:Die vriend die op P10 blijft![]()
![]()
Het is echt in the middle of nowhere hoor, wat moet je daar in godsnaam heel de dag in de auto doen?
slapen, is mijn vriend gelukkig heel goed in.
hij heeft het tenminste wel voor me over om heen en terug te rijden (3uur heen 3 uur terug excl boottijd) omdat ik dat zelf helaas niet kan.