Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eline schreef:[ Afbeelding ]
Even een snel mobiele foto. De rest van de lounge raakt ineens een stuk minder snel ingericht nu de computers er staan...
Jolliegirl schreef:Is er iemand die morgenochtend rond 10 uur op Horse Event is en een USB stick voor mij heeft??
Mijne is kapot, en moet mijn presentatie voor horse event opslaan zodat deze afgespeeld kan worden morgenochtend in de boktlounge.
Is er een bokker die me uit de brand kan helpen??
Jolliegirl schreef:Is er iemand die morgenochtend rond 10 uur op Horse Event is en een USB stick voor mij heeft??
Mijne is kapot, en moet mijn presentatie voor horse event opslaan zodat deze afgespeeld kan worden morgenochtend in de boktlounge.
Jolliegirl schreef:En ben je er ook om 10.00 uur?
Uiterlijk half 11 kan ook nog wel..
Ik heb m in mijn mail staan.. Ik zet m op 't geheugenkaartje van mijn telefoon,maar geen idee of Bart dit op zn computertje kan krijgen
StillAngel schreef:Eline schreef:[ Afbeelding ]
Even een snel mobiele foto. De rest van de lounge raakt ineens een stuk minder snel ingericht nu de computers er staan...
Ziet er heel serieus uitHaha toppie!