haha ja dat geloof ik wel! In het begin schreven ze over bijna elke ruiter die door was wat.. Was eigenlijk best benieuwd wat ze van mij vonden of klinkt dat heel dom?..
Je kan contact opnemen met RSV de Hoge Devel voor boxen. Dat is een paar km bij de Develruiters vandaan. Als je op Facebook vriendjes wordt met MacRider kan je daar ook info vinden.
Ik heb me ook ingeschreven voor de volgende ronde op 16 juni Heb selectoe ronde gereden op 17 februari in de klasse L met mijn 4 jarige merrie.
Ook voor mij is het een eindje rijden vanaf oostzaan zo'n anderhalf uur. Heb zelf ook geen trailer maar gelukkig wil een goede vriendin mij ons brengen. Hopelijk hoef ik niet gelijk om half 9 al te starten want dan moet ik wel heel erg vroeg van huis weg.
Ben wel erg benieuwd hoe de volgende ronde gaat verlopen
Yvie_Juudje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-12 23:11
Woensdag om 19.30 zullen Ul en ik de baan onveilig maken
Wij mogen vrijdag om half 7 in de baan ik zit gelijk met een stalgenootje in de groep...ergens wel balen want mijn gup gaat natuurlijk weer aan dat paard hangen omdat ze die herkent
bommetje.. met studie van struisvogel (heel hard lopen) studie nijlpaard (heel hard krijsen) en studie giraffe (kop in de lucht)
Maar van tijd tot tijd kan ze ontzettend showen (vooral op de klinieken) tis de 1e keer op vreemd terrein dus ik weet niet hoe ze gaat reageren maar alle L-knopjes heb ik erop zitten, galop laat ik wel achterwege schijnt onze beste gang te zijn maar daar zit wat minder stuur op
Goed neem lekker dagje vrij gaan we uitgebreid tutten (wassen vlechten poetsen... ook leuk)