Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bailey_4ever schreef:Ahh nee ik twijfel zo erg!Wordt ramgek van mijn eigen gedachten. Ik ben bij de allround weken gewoon bang dat de nadruk ontzettend op de dressuur gaat liggen en daar ligt onze passie gewoon niet..Maar me opgeven voor de M durf ik denk ik ook niet
Denk er nog even over na indd
! Bailey_4ever schreef:Ahh nee ik twijfel zo erg!Wordt ramgek van mijn eigen gedachten. Ik ben bij de allround weken gewoon bang dat de nadruk ontzettend op de dressuur gaat liggen en daar ligt onze passie gewoon niet..Maar me opgeven voor de M durf ik denk ik ook niet
Maaltje schreef:Eigenlijk vind ik dat wel heel erg stom.. Ik vind dat ze ook gewoon mensen met boven de 10 winstpunten in het L ook door moet laten gaan, want tegen de tijd dat het is kunnen ze er dan wel van uitgaan dat diegene M is toch.Kijk onder de 10 snap ik het, maar erboven kan best.

themuisje schreef:Maaltje schreef:Eigenlijk vind ik dat wel heel erg stom.. Ik vind dat ze ook gewoon mensen met boven de 10 winstpunten in het L ook door moet laten gaan, want tegen de tijd dat het is kunnen ze er dan wel van uitgaan dat diegene M is toch.Kijk onder de 10 snap ik het, maar erboven kan best.
L is nog geen M
jammer, maar het is echt een wereld van verschil

bente_ schreef:welshfan97 schreef:@bente had je mijn pb ontvangen? Ik zie dat je naar week 11 gaat, heel veel plezier helaas kunnen we niet samen
eeh, had gister 23.20 je laatste ontvangen. Moet het die zijn dan ?
Maaltje schreef:themuisje schreef:L is nog geen M
jammer, maar het is echt een wereld van verschil
Ja oke, ik snap dat ze die regel stellen anders heb je er geen grip meer op... Maar in principe als je M startgerechtigd bent, ben je ook wel op niveau waarschijnlijk.
themuisje schreef:Je kunt nog wel eens van de koude kermis thuis komen met die denkwijze...
Mijn vorige pony liep de M1 in 3 wedstrijden door, maar in de M2 was het écht bikkelen voor de punten