@MyLittleLove: Haha, dank herkent niemand je meer als je'm veranderd.Tenmiste, ik herken iedereen aan z'n avatar.
Ik ben zaterdag aanwezig! kaarten zijn gister besteld! een vraagje, op de kaart die ik via internet in een link kreeg. staat nergens dat het voor 2 personen is, hoe zit dat??
lifaya schreef:Jij gaat heel braaf mee naar de bokt lounge Richard Volgens mij heb ik hier geen mening. Dus ohwkee, vooruit dan maar!
TinekeHorses schreef:Hihi, ik ben nooit in de Bokt lounge geweest. Ik voel me anders zo'n kleine kabouter. Ik ben er ook nog nooit geweest, schaam me dood dan
boooo schreef:Ik zal jullie wel even gedag zeggen, Chantal ging mee toch? Die ken ik tenminste Nee. Die gaat helaas niet met ons mee. Weet niet of ze nou wel/niet gaat, want ze moet op zaterdag werken of kon met iets mee.
@annemarie idd je ava neit veranderen had ik vorig jaar wel gedaan en mensen die toen naa rme ava keken dachten echt zo hu? die ken ik neit?
Ik vind de ava's op de sticker anders helemaal niet duidelijk...ik zorg wel voor een passende ava tzt.
Bagheera_206 schreef:boooo schreef:Ik zal jullie wel even gedag zeggen, Chantal ging mee toch? Die ken ik tenminste Nee. Die gaat helaas niet met ons mee. Weet niet of ze nou wel/niet gaat, want ze moet op zaterdag werken of kon met iets mee.Oh, ik dacht van wel!