Beste vent, leuke kerel... Maar zijn ruiter van het jaar... Tsjah, om de resultaten kan je niet heen...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alet74 schreef:De show vond ik leuk, alleen de zang wat minder. Het kleine meisje zong vals, en de andere dames.... tja.. ik heb het wel eens beter gehoord. Ook vrij riskant om een show met livezang te doen: als het vals is, is het direct zo'n afgang.
Totilas was geweldig, moest ook wel even een traantje wegpinken! Mooie huldiging ook!
Ayasha schreef:En er is niemand die ziet dat het hoogste punt bij Totilas ongeveer in het midden van zijn hals ligt en dat hij met zijn kin haast tegen zijn hals op getrokken wordt?
Ik hoopte al dat ie niet zo fijn in zijn vel zat oid maar dit is dus Totilas op zijn "geweldig". Prima danHoop dat ie lang mag mee gaan want vond het paard an sich (de ruiter en zijn trixen effe daar gelaten) erg sympathiek over komen en dat geduld van dat dier lijkt eindeloos!
De piaffes waren inderdaad erg kort. Ik keek daar ook al bedenkelijk bij.Misschien is dat geduld toch niet zo eindeloos.
Jnien schreef:Ik ben er geweest en vond het geweldig. Kreeg echt kippenvel bij Totilas.
Vind het een beetje kort door de bocht opmerkingen als men gaat zeggen dat hij niet zo goed was..... tis een monsterpaard wat een monsterscore neerzet. En tuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar kom op hei.. het zijn ook levende wezens. Als het een robot zou zijn geweest, zou het waarschijnlijk perfect zijn geweest. Beste stuurlui staan aan w.. zitten op de barkruk.
Tis hetzelfde als ik over Adelinde zou gaan zeuren.. ik vind dat ze ietwat duwerig Parzival rijdt en wat vast aan de voorkant, maarrrrre...... ik tekende er meteen voor om zo te kunnen rijden!
Ik vond trouwens Ekwador, die schimmel van die poolse amazone een geweldig paard met veel potentie!
Jnien schreef:Daar heb je enigzins gelijk in. Vond in de kur dat hij wat kort werd in de hals.. maarre.... who cares.
Nee, alle gekheid op een stokje, waarschijnlijk weet Edward dit zelf ook al, maar daarnaast loopt dat paard gewoon magnifiek.
En zoals ik hierboven al schetste, als het perfect moet zijn, moet het een robot zijn.
Zo, nu ga ik mijn eigen knollie zadelen en hem in het oor fluisteren hoe geweldig Totilas wel niet is.... hopelijk wordt hij jaloers![]()
!
x_Lys schreef:Dat beweer ik niet. Ik weet ook hoe het beter zou kunnen en zou moeten. Maar kennelijk is dat allemaal niet nodig en kan je er ook op andere manieren komen. Het gaat tenslotte toch om het 'beeld' wat je dan neerzet en niet om of je lief bent en dus harmineus voor jepaard . Nee, dat niet.
En hun reden volgens mij ook om die redenen geen 89% . Dat was meer omdat er veel dingen fout gingen, misschien ookwel mede door de manier van rijden. Je kan een paard niet zo rijden zoals Edward doet als je zijn achtebeen er niet bij rijd. Dan komt er zo'n resultaat niet uit.
Kijk naar Sister, ik vond die giga uit elkaar vallen. Achterbeen was er dus niet goed bij, nou dan rijd die dus ook niet zo.
Bij Clinics is het eerste wat die doet laten zien hoe je een paard moetrijden en dat is vanuit achteren. Ten alle tijden moet di
voorwaarts willen vanuit achteren.
Marloes ben het helemaal met je eens!