Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sammy1 schreef:ik ga normaal altijd,
maar ben hoog zwanger 37 weken,
lijkt me dus niet verstandig om tussen de paardjes te gaan lopen,vind het wel jammer maar volgend jaar weer.
ligt er een beetje aan 
tina schreef:sammy1 schreef:ik ga normaal altijd,
maar ben hoog zwanger 37 weken,
lijkt me dus niet verstandig om tussen de paardjes te gaan lopen,vind het wel jammer maar volgend jaar weer.
gevaar zit niet in paardenhoek![]()
ik heb daar 2 keer zwanger gelopen en geloof me ,mensen die duwen op de markt
das erg ,had niks anders dan een por hier en daar in mijn zij of buik op de warenmarkt
de paarden porren tenminste niet
Er kunnen wel dingen misgaan, dus dat het 1 keer niet is misgegaan betekend niet dat het veilig is.
Jeanneee_ schreef:jaa wij gaan ook weer
proberen een leuke shetlander te vinden voor mn buurvrouw, ik ben benieuwd
maar alleen om te kijken. Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat voor paarden er rondlopen. De paarden die overblijven zijn ook altijd wel heel bijzonder, vorig jaar waren er een heel stel shetlanders met kromme benen waar je eng van wordt, of belgen die er echt niet uit zien.. Eigenlijk wel een beetje zielig misschien want zulke paarden zijn denk ik alleen geschikt voor de slacht...
Alsof iemand een paard van 6000 euro gaat kopen op de zuidlaarder markt! 
Hinke schreef:Ik ga ookmaar alleen om te kijken. Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat voor paarden er rondlopen. De paarden die overblijven zijn ook altijd wel heel bijzonder, vorig jaar waren er een heel stel shetlanders met kromme benen waar je eng van wordt, of belgen die er echt niet uit zien.. Eigenlijk wel een beetje zielig misschien want zulke paarden zijn denk ik alleen geschikt voor de slacht...
Vorig jaar was er trouwens ook een ijslander op de markt, hij vroeg er 6000 euro voorAlsof iemand een paard van 6000 euro gaat kopen op de zuidlaarder markt!

leonieswenny schreef:er is 70 procent kans op regen dinsdag
hoop dat t nog mee valt..

is kwartiertje met auto voor mij en is gewoon normaal dat ik erheen ga