kel_tje schreef:Net of ie spastisch is ofzo.weer dat achterbeen de lucht in!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kel_tje schreef:Net of ie spastisch is ofzo.weer dat achterbeen de lucht in!!
Charlenexx schreef:ANKY ANKY ANKY. WOEHOOOEEEEEOh zei u NIET klappen TIJDENS de proef.. oliebol sorry ik dacht ik moedig dr ff aan. Naja ehh sorry. Go Satchmo! Doe je best *yeey*
Manon88 schreef:kel_tje schreef:Net of ie spastisch is ofzo.weer dat achterbeen de lucht in!!
WildWings schreef:Ik word een beetje moe van dat afgeven op 'die duitsers' af en toe hier, eigenlijk.
Charlenexx schreef:Of bij het halthouden ineens z'n been opzij ofzo en wild met z'n hoofd schuddenManon88 schreef:God ik krijg nu allemaal fantasie beelden in mn hoofd van een paard met Tourette of van die tics. Dat ie stil staat en opeens zn tong uit zn bek komt en die van die tik bewegingen maakt met die oren van hemNet of ie spastisch is ofzo.
WildWings schreef:Ik word een beetje moe van dat afgeven op 'die duitsers' af en toe hier, eigenlijk.
Suusje92 schreef:Nee.staat HP nog steeds 1e?:D
Suusje92 schreef:staat HP nog steeds 1e?:D
Charlenexx schreef:WildWings schreef:Ik word een beetje moe van dat afgeven op 'die duitsers' af en toe hier, eigenlijk.
Ze zijn onze enige serieuze concurrenten. En troost je, we geven hier op iedereen af. Niet alleen de duitsers
Manon88 schreef:Charlenexx schreef:Of bij het halthouden ineens z'n been opzij ofzo en wild met z'n hoofd schuddenGod ik krijg nu allemaal fantasie beelden in mn hoofd van een paard met Tourette of van die tics. Dat ie stil staat en opeens zn tong uit zn bek komt en die van die tik bewegingen maakt met die oren van hem