Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pff nou jah ik kijk van de week wel even wist toch wel hoe laat ik moest als 24ste na half 9 maar er moest eentje even verplaats worden inverband met 2 paards trailer dat we komen.... dat we even bij elkaar worden gezet dat er 1 of 2 tussen zat 
en lieve ook
moet weer een keertje langs der
ik heb de lijst weer gevonden
hehe
just_bassie schreef:als je alleen lieveren in toets bij startlijsten.nl dan krijg je de lijst, alleen staat hij wel onder Bixie!!
Ook wel handig dat ze de telefoon op nemen...(ik probeer al 2 week te bellen)Er staat bij tussen 19.00 en 22.00 bellen
Staat de mobiel nog uit!!En de mailbox ook al 2 week vol!!
En ik wil me afmelden met 1 paard, nu ben ik dus mooi te laat...
just_bassie schreef:....die weet ik niet
En als ik hem had...zou ze het dan Ok vinden dat ik haar daar op bereik?

just_bassie schreef:als je alleen lieveren in toets bij startlijsten.nl dan krijg je de lijst, alleen staat hij wel onder Bixie!!
Ook wel handig dat ze de telefoon op nemen...(ik probeer al 2 week te bellen)Er staat bij tussen 19.00 en 22.00 bellen
Staat de mobiel nog uit!!En de mailbox ook al 2 week vol!!
En ik wil me afmelden met 1 paard, nu ben ik dus mooi te laat...
mistid schreef:Weet ik niet. Wacht ff
xxxx xxxxxx
dit moet zijn![]()
Volgens telefoonboek
Weet niet of het wel de bedoeling is dat je iemands privé telefoonnummer hier zo neerzet. Ze heeft op startlijsten.nl niet voor niets haar mobiele nummer neergezet. Je hebt nu kans dat mensen haar op allerlei tijden thuis gaan bellen en dat zal ze niet echt leuk vinden denk ik.
Misschien even (laten) verwijderen?Roxx schreef:mistid schreef:Weet ik niet. Wacht ff
xxxx xxxxxx
dit moet zijn![]()
Volgens telefoonboek
Weet niet of het wel de bedoeling is dat je iemands privé telefoonnummer hier zo neerzet. Ze heeft op startlijsten.nl niet voor niets haar mobiele nummer neergezet. Je hebt nu kans dat mensen haar op allerlei tijden thuis gaan bellen en dat zal ze niet echt leuk vinden denk ik.
Misschien even (laten) verwijderen?
Overigens vind ik wel dat het vreemd is dat een wedstrijdsecretariaat niet bereikbaar is. Zo kunnen mensen zich inderdaad niet voor de sluitingsdatum afmelden, da's niet correct......
hoop dat je iemand kan regelen en dat je wel kan starten....