Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ik was met mijn 1e proefje gewoon laatste... Haha.
:

Jen_Elegance schreef:Vandaag mijn fout van gister hersteld, we waren de enige foutloze combinatie vandaag, B springen gewonnen!
en hippomania Winnaar van de L1
ben echt helemaal blij
(Dus punten tellen, coupons halen, broodjes halen, pony's vast houden, met de kleine kindjes rondjes stappen op twee pony's etc.) 

:D
Altijd leuk op zo'n manier mensen tegen te komen. Umpiedumpie schreef:Gefeliciteerd Cardy!
Ik heb vandaag weer 1 wp gereden, dus ben nu L2 plus 8 (hihi, zit net 1 maandje in het L2)
:p Th0mas schreef:gefeliciteerd cardy, umpiedumpie en ginnybashee!
Jullie komen wel weer in okt. bij stal hoogenboom starten!?:p
Th0mas schreef:ik ga eerst M2 starten dan zie ik wel op 18 oktober.
Ik vind Z1 een beetje eng...
.Jen_Elegance schreef:Vandaag mijn fout van gister hersteld, we waren de enige foutloze combinatie vandaag, B springen gewonnen!

Fenn schreef:Ik heb daar vandaag gevrijwilligt(Dus punten tellen, coupons halen, broodjes halen, pony's vast houden, met de kleine kindjes rondjes stappen op twee pony's etc.)
Was erg vermoeiend, maar zeker leuk. Heb ook veel goede combi's voorbij zien komen.
Heb jou ook nog even gespot Ginny en Jen_Elegance gefeliciteerd. Vlot ererondje. Ginny ook gefeliciteerd.

)