Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shellybelly schreef:we hanteren per combinatie 2 bandjes...
Niels, de FNW wordt verreden onder het WRAN-reglement, dus als je die regels er op na leest dan weet je of je wel of niet mag starten met een 3-jarig paard ongeacht de youth klasse...Dit reglement geldt voor zowel de jackpotklassen als de Youth Riders klassen.
nielsd schreef:Je hoeft geen semi-finals te rijden voo de FNW youth classe´s.
Je kan gewoon starten maar je moet om te starten iig lid zijn van de WRAN of een andere bij de fnw aangesloten organisatie lid zijn.
XoNo schreef:Daar weet ik niets van, maar jeugd kan vrij krijgen van school, indien het topsport betreft. Een Nederlands Kampioenschap valt onder topsport.
XoNo schreef:Daar weet ik niets van, maar jeugd kan vrij krijgen van school, indien het topsport betreft. Een Nederlands Kampioenschap valt onder topsport.
arnoldus schreef:shellybelly schreef:we hanteren per combinatie 2 bandjes...
Niels, de FNW wordt verreden onder het WRAN-reglement, dus als je die regels er op na leest dan weet je of je wel of niet mag starten met een 3-jarig paard ongeacht de youth klasse...Dit reglement geldt voor zowel de jackpotklassen als de Youth Riders klassen.
Hallo Sheila,
Wat ik raar vind dat je als jeugdruiter in de FNW Youth klasse volgens het WRAN regelement moet rijden, maar eerst lid van de WRAN moet worden om deel te nemen. Wanneer ik WRAN zou starten (wat overigens voor een jeugdruiter niet kan i.v.m school door de week wanneer de Semifinals worden gereden) hoef ik nergens lid van te zijn. Dit doen ze zeker om de jeugd te stimuleren. Ik begrijp hier niets van.................
Groetjes Liza
Rob_H schreef:Tja misschien tijd dat die toeslag voor niet WRAN leden gaat verdwijnen op het WRAN NK.
Oftewel,geen lid,niet starten.
Rob_H schreef:Tja misschien tijd dat die toeslag voor niet WRAN leden gaat verdwijnen op het WRAN NK.
Oftewel,geen lid,niet starten.
nielsd schreef:Zou ik niet eens een gek idee vinden. Het wran NK voor alleen leden, klinkt best logisch
arnoldus schreef:Hier kan ik wel begrip voor hebben, maar de actuele situatie is nou niet zo. Men geeft aan dat men de jeugd wil stimuleren, maar op deze manier is dit niet aan de orde. Waarom moet een jeugdlid in deze situatie meer betalen dan een willekeurig andere deelnemer. Ik als jeugdlid ben dan ook hevig teleur gesteld.
Rob_H schreef:Er is op dit moment helemaal niets aan de orde.Behalve de opmerking van arnoldus.
En dat minimaal moeten starten is al helemaal niet aan de orde.Dat was ooit en dat moet wat mij betreft ook niet meer terug komen.
Maar waar het begon is dat arnoldus zich afvroeg waarom je lid moet zijn van een vereniging aangesloten bij de FNW als je youth wil starten en je bij de WRAN geen lid hoeft te zijn als je maar een toeslag betaald.
Misschien is het handig om de FNW en de WRAN te zien zoals ze zijn.De FNW is de federatie en de WRAN is een vereniging die is aangesloten bij de federatie.
Dus de geheel terechte eis dat je lid moet zijn van een van de FNW leden wil je deelnemen aan een FNW classe staat totaal los van wat de WRAN wel of niet doet.
Rob_H schreef:Rob, zou je voor mij nog even willen uiteenzetten waarom de NK-titles in de Jeugdklassen niet meer uitgeschreven worden?[..........Tot voor kort was de situatie zo dat er helemaal geen jeugd onderdelen zouden zijn op het NK.Daar is ooit toe besloten,en met goede rede...........