weet iemand waar binnenkort de foto's komen te staan die gemaakt zijn? zag een paar fotogaven lopen , smax en die man met zijn mega lenzen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hier een aantal op BOkt, en op mijn Site maar das een hoop geklooi op het moment met mijn watermerk programma
meestal heeft ie de oortjes mooi naar voren . misschien moeten we een nieuwe carriere beginnen met chicco als foto model
cowboyberend schreef:het wijs leuk en gezellig vandaag veel deelname en nieuwe gezichten. de uitslagen staan inmiddels op de site!!! erg snelle service van john! toppie
weet iemand waar binnenkort de foto's komen te staan die gemaakt zijn? zag een paar fotogaven lopen , smax en die man met zijn mega lenzen
je ziet ze bijna denken, "kan je dat eten"???
AdemoJoey schreef:Wauw! Dat is wel erg snel, super!! Die meneer met die mega-lens dacht ik te herkennen van een wedstrijd in Winschoten? Volgens mij is dit de site: http://www.picturelifestyle.nl/

Maarja moet ook nog verder sparen voor een andere lens, * is jaloers op die van jou
*
Lekkere bak hè?
Nee dat moest, vond ik ook apart
Wat ben ik blij dat Dld niet zover rijden is........
JAZZ4ff schreef:Haha geen Jos maar Frans.
sorry hoor... Het zijn mooie foto's geworden! Ik ben benieuwd naar de rest van de collectie

Uriah schreef:zo he ! die jongen op foto 2 met dat paintje heeft zn paardje lekker lopen!!
crazycactus schreef:@ps Jos was er ook hoor
Schiet met een Canon. Tja, dan wordt het er niet makkelijker op.
iig maken julle beide geweldige foto`s, en gave apperatuur