Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrie schreef:He Agnes, een kuzzzje op je tenen. Bloedvaatjes dicht en nageltjes toe...slaap lekker.![]()
![]()
Ik las je topic vanochtend en het toeval wil dat ik vandaag ook de veearts gehad heb omdat Ocho magerder en magerder wordt. Hij eet goed, is wel wat sip geweest, maar nu toch weer vrolijk en drinkt zich ongans. Net als Iny loopt hij prima en ben ik hem de laatste tijd steeds meer voer gaan geven, maar dat hielp dus niet. Ze heeft een rectaal gedaan en mest meegenomen voor onderzoek op zand en wormen. Ook heeft ze bloed getrokken om de nier en leverfunctie te controleren. Omdat ik jouw topic gelezen had heb ik ook nog even naar stapelingsziekte geinformeerd. Maar ik heb niks gehoord wat hier in het topic nog niet vermeldt staat. Wel zou ze natuurlijk ook daar naar kijken.
Drinkt Indy ook zo veel, of meer dan normaal? Ik maak me zorgen... Maar dat hoort ook zo als rechtgeaarde paardenmoeders.
Sterkte
fojoe schreef:ondanks alle voedingsadviezen, zou ik toch nog heel even wachten met overschakelen.
kwestie van de bloedtest na inspanning niet te beïnvloeden, en zo het risico te lopen op een verkeerde diagnose...