Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cowboyberend schreef:ja het was vandaag super! vond het erg ontspannen allemaal. behalve chiccotje niet , die vond de fjord maar niks![]()
jo bedankt! hoop dat je niet zo veel last hebt van je val.
arme fjord

En dat zadel zat ook niet zo lekker
In stap wel maar galop kon ik helemaal niet meer zitten
Wat is Chico trouwens een lekkerding! QueenE schreef:Die Fjord is ook een hengst he dat gaat dus niet altijd lekker samen met anderen
Ik weet nu wel zeker dat wester nniet mijn ding isEn dat zadel zat ook niet zo lekker
In stap wel maar galop kon ik helemaal niet meer zitten
Wat is Chico trouwens een lekkerding!
chicco had daar blijkbaar genoeg van..... vond trouwens achteraf dat ze ook wel even mochten zeggen dat dat een hengst was......
) na het eten ga ik ze uplouden!

hehehe
ongeduldig... dapperdier schreef:woopie foto's!
Ik ben er dus achter dat dresuur niet mijn ding is. Dat ik juist niet in dresuurzadels kan zitten was ik al eerder achter
argh!
Die zadels zullen ook wel een kwestie van wennen zijn
Vond het wel heel stoer staan zon westernzadel en hoofdstel op Vidal
Maar ik hou het toch maar fijn bij de dressuur

Mooi op het einde gevallen
Sterkte ermee
En mooi dat het al wat beter gaat
Nog super bedankt voor het lenen van je zadel enzo trouwens! Daar heb ik het helemaal niet meer over gehad
Zo zie je maar weer dat iedereen toch wel een andere mening heeft (gelukkig)
die jury.
dapperdier schreef:Omdat ik in mijn eigen zadel zathehehe
Vertraagd al dit bokken niet het uploaden magda?ongeduldig...
(kun je dan een rodeo organiseren mss winnen we dasn wel iets
) dapperdier schreef:Ik ga wel even afwassen dan...
Ben wel benieuwd naar alle foto's en filmpjes.
kan ze maar per 20 uplouden
Chewany schreef:RODEO????? ander keertje hahahha maare Emma, ik wil wel weer organiseren maar die dan voorlopig ff niet mee vanwege omstandigheden maar dan zal ik zeker hulp nodig hebben want ik ga t niet weer alleen doen ppfff maar wel erg leuk hoor