. Ik ga denk ik zondag want op zaterdag hbe ik dressuurwedstrijd. Zijn er ook bokkers op zondag? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik ga denk ik zondag want op zaterdag hbe ik dressuurwedstrijd. Zijn er ook bokkers op zondag? 
chance schreef:Ik heb gisteren van de stichting srr een brief gehad dat ik 1 dag gratis kan gaan omdat ik afgelopen jaar mijn koetsiersbewijs heb gehaald. Dus nu weet ik zeke dat ik ga. Ik ga denk ik zondag want op zaterdag hbe ik dressuurwedstrijd. Zijn er ook bokkers op zondag?

met nog eeuh loyalty op bokt en nog paar anderen, mochten vorig jaar met z'n 3en zonder zadel meerijden op Urus de Boulonnais, dit jaar doen we misschien mee met een voltigenummer
. Wordt wel grappig, want we kunnen niet voltigeren ofzo

)
Tijdens de rassendemonstratie van het Fell Pony stamboek
en als ik wel ga moet ik met de rolstoel. ik heb namelijk vorige week mn enkel goed gebroken. inmiddels ben ik ook al geopereerd. aankomende 8 weken mag ik alleen maar met mn been omhoog liggen. xElienx schreef:waarschijnlijk ga ik niet![]()
en als ik wel ga moet ik met de rolstoel. ik heb namelijk vorige week mn enkel goed gebroken. inmiddels ben ik ook al geopereerd. aankomende 8 weken mag ik alleen maar met mn been omhoog liggen.
xElienx schreef:waarschijnlijk ga ik niet![]()
en als ik wel ga moet ik met de rolstoel. ik heb namelijk vorige week mn enkel goed gebroken. inmiddels ben ik ook al geopereerd. aankomende 8 weken mag ik alleen maar met mn been omhoog liggen.
Ik duw je wel hoor (of je komt lekker op de bok bij mij zitten met je voet op het voorbord, zo heb ik ook gement toen ik mijn enkel gebroken had en in het gips zat) 
Rais schreef:@Solide nemen jullie toevallig ook P&K pads mee (de kleur sunflower bijv.)?