Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:MissPK is helemaal![]()
té erg gewoon...
Ik zat in de ochtendgroep en heb nog een stukje van de middaggroep gezien, maar toen toch maar naar huis gegaan. Kon Jagger nog even in de wei.
. Verder moet ik nog iets beter leren om het parcours te onthouden, want ik ging nogal de fout in... Jagger vindt verder alles wel prima, hij heeft zijn kaakspieren wel warm gehouden van al dat gapen
Oja en ik moet dan weer wat eleganter (of nou ja, netter) lopen, maar dat lag gewoon aan mijn laarzen

Max is heel cool maar wat doet hij in een trailparcour?
Ik moet erg wennen aan zo'n groot paard dat in wezen nog maar zo "klein" is en dat is goed gelukt vandaag!
. Nu maar hopen op af en toe een droog weekend, dan kunnen we met het geleerde aan de slag.

Ook heeft ze heel lief aangeboden met Jeddah te lopen toen de jongste Bedrock haar handjes toch wel érg vol kreeg met mijn poepie. 
Daardoor was ik alleen nog maar bezig om d'r te corrigeren ipv naar Corine te luisteren. Kortom: tijd om te stoppen. Mutsje op de trailer en gauw naar huis.
Was dus Paul die belde

Pannenkoek schreef:Hier alvast wat foto's..... [WN-ITP] Impressie IHT-clinic AOK Ranch Makkinga 09-12-07 de rest komt in de loop van volgende week op de website te staan!