Ik heb een vraagje voor jullie :
In februari komt het vraagprogramma op de site te staan, maar wat nou als je in de tussentijd promoveert naar een volgende klasse ? Ik hoop namelijk voor juni de M1 wel uit te zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Deebje schreef:Dan kan je dat nog gewoon veranderen. Zelfs in de week zelf mag je nog promoveren.
met mijn jonkie, wordt haar eerste wedstrijdjaar. Ik ga dus ook mooi in de klasse B starten!! Itsmy1987 schreef:heb al stalling voor mijn paardje geregeld, nu ik nog!!. zijn daar leuke plekken waar je zelf kunt verblijven, en is er dan ook wat te doen 's avonds??
?
is wat goedkoper 
xmiepje_xx schreef:De springringen zijn toch NIET op gras ?
sjaantje schreef:Nee alle klasses worden op Swanenberg bodem verreden, behalve afwisselend de B en L1.
Elessar schreef:Heeft Sjaantje eerder in dit topic verteld:sjaantje schreef:Nee alle klasses worden op Swanenberg bodem verreden, behalve afwisselend de B en L1.
Dankjewel
Graag gedaan natuurlijk! 
Jow schreef:hey, ik kom uit zeeland en mn vriend en ik willen beiden meedoen. alleen ff kijken hoe we alles geregeld krijgen, hij wil 3 paarden meenemen en ik 2 of 3, maar de ene is een hengst, kan ik die ook stallen? zelf slapen we dan waarschijnlijk in vrachtwagen als dat mogelijk is, alleen moet ik t thuis alles ff in goede banen leiden.
is t dan iedere dag dress en springen? en leuke ervaringen van vorig jaar?

ik heb er mega veel zin in!!!