helaas een spin te veel in de open, volgende keer een telraampje meenemen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
helaas een spin te veel in de open, volgende keer een telraampje meenemen
Ook nog 4e en 1e geworden in de Amateur en Open Trail.
.
. En voor je moeder ook
.

, ik denk dat Lady met het verkeerde been uit de stal is gestapt. Ik wil graag iedereen ,die ik bijna omver reed of achterwaarts wou rammen, mijn oprechte excuses aanbieden
. Ik voelde bij het inrijden al dat ze haar humeur thuis was vergeten en het vervelende is dat als het haar niet zint ze gewoon in één keer blijft staan
, wat ze dus ook een paar keer deed. SORRY SORRY SORRY De volgende keer zullen we eerst goed de stal nazoeken zodat ze haar humeur niet weer vergeet
.
Met mama en mij gaat het weer beter gelukkig. [***] haar gat in haar hoofd geneesd alweer een beetje het gat is best diep, het ziet er wel een beetje vies maar goed dat maakt niet uit zolang haar gat maar weer beter word.
piggeljay schreef:mag ik een klein minpuntje plaatsen niet bij de wedstrijd maar bij een van de ruiters zelf?
ik vind eigenlijk niet dat je met een merrie die pas geleden een veulen heeft gekregen mee kan doen aan de wedstrijd en verschillende onderdelen starten en het veulen los op de trailer laten staan, het veulen raakte zo in de stress dat hij midden in de wedstrijd maar besloot om over de klep van de veewagen heen te klimmen.
goed dat je een drive hebt om wedstrijden te starten vind ik prima maar maak dan wel een keuze en wacht tot je veulen oud genoeg is om alleen te blijven of laat iemand bij de trailer blijven als je met de merrie weg gaat, of fok gewoon geen veulens als je zo graag wedstrijden start.
sorry dit moest me even van het hart.