mynique schreef:kwam je trouwens tegen he zondag, kwartje viel nu pas.
Nu pas????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mynique schreef:kwam je trouwens tegen he zondag, kwartje viel nu pas.
Bonte schreef:mynique schreef:kwam je trouwens tegen he zondag, kwartje viel nu pas.
Nu pas????
Cardy schreef:O gezellig Mosh ik ook..
Ben benieuwd hoe het zaterdag gaat, moeten op gras starten toch?
Heb trouwens niet echt een idee waar ik precies moet zijn en waar je je moet melden(bedenkt het me nu ineens)
..Maarja me merrie is een beetje lastig de laatste tijd met wedstrijden dus denk toch niet dat het echt iets wordt.
Zijn er trouwens nog fotograven op zaterdag rond 5uur in de buurt? Want dan moet ik starten
Th0mas schreef:ik parkeer gewoon lekker bij bosmanege en dat mag vast wel omdat ik daar lid ben
Heb trouwens niet echt een idee waar ik precies moet zijn en waar je je moet melden(bedenkt het me nu ineens)
..Maarja me merrie is een beetje lastig de laatste tijd met wedstrijden dus denk toch niet dat het echt iets wordt.
Zijn er trouwens nog fotograven op zaterdag rond 5uur in de buurt? Want dan moet ik starten
A_N_O_U_K schreef:Moschino, als je het leuk vind mag je van mij ook wel foto's maken.. ik moet met eentje rond 1uur-half2.. en met die andere rond 4 uur.. de ringen staan in het lijstje.. Ik weet ook nog niet waar dat is..
Moschino schreef:Oeh ik ga ook naar de showavond op zaterdagDat lijkt me echt te leuk.
Kijken wie ik mee ga slepen die kant op, iedereen vind zn tentamens belangrijker, maar ik nietHahahaha.
Ik ben er sowieso zaterdag rond 5 uur!Dus ik kan wel wat foto'tjes voor je maken.
(Graag zelfs, dan kan ik lekker wat oefenen met mn spiegelreflex, hopelijk komt er dan nog wat moois uit!)
Cardy schreef:trouwens Moschino ben jij niet toevallig Milou die lungta bijrijd/bijreed? Ik sta daar ook op stalmet Lavita (pony, buitenbox). Wist je trouwens dat lung en Vita dezelfde vader hebben?
starremans schreef:hoi ik moet as donderdag en as zaterdag op het concours in hoofddorp starten met 2 beestjes...maar heb nou niet echt ooit mooie foto`s kunnen maken van ze..nou ben ik benieuwd of iemand naar hoofddorp gaat met zijn camera en /of fototoestel en een paar plaatjes wilt maken van mij en mijn paardjes. tegen vergoeding natuurlijk !
donderdag L1 paarden 20.40 Daphne Molenaar Vigoureux
20.38 " " "
donderdag B springen paarden Daphne molenaar Vigoureux
als 15 e starten vanaf 19.00 maar waarsschijnlijk als laatste ivm te dicht op de dressuur.
zaterdag M1 paarden 16.34 Daphne Molenaar Topper
17.04 " " "
weet je iemand of ben je zelf zo fanatiek om even wat te maken ?? laat het me weten ! pb tje is altijd welkom !
groetjes daphne