Concours Hippique Hoofddorp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Re: Concours Hippique Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 18:05

mynique schreef:
kwam je trouwens tegen he zondag, kwartje viel nu pas. Tong uitsteken

Nu pas???? Haha!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 18:06

O gezellig Mosh ik ook Tong uitsteken..

Ben benieuwd hoe het zaterdag gaat, moeten op gras starten toch?
Heb trouwens niet echt een idee waar ik precies moet zijn en waar je je moet melden Nagelbijten / Gniffelen (bedenkt het me nu ineens)

..Maarja me merrie is een beetje lastig de laatste tijd met wedstrijden dus denk toch niet dat het echt iets wordt.

Zijn er trouwens nog fotograven op zaterdag rond 5uur in de buurt? Want dan moet ik starten Clown

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:52

Bonte schreef:
mynique schreef:
kwam je trouwens tegen he zondag, kwartje viel nu pas. Tong uitsteken

Nu pas???? Haha!

Ben iets vertraagd de laatste tijd. Zal wel door het weer komen Clown

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:54

Cardy schreef:

Heb trouwens niet echt een idee waar ik precies moet zijn en waar je je moet melden Nagelbijten / Gniffelen (bedenkt het me nu ineens)

..Maarja me merrie is een beetje lastig de laatste tijd met wedstrijden dus denk toch niet dat het echt iets wordt.

Zijn er trouwens nog fotograven op zaterdag rond 5uur in de buurt? Want dan moet ik starten Clown

Ik ga donderdag al dus kan je dan wel vertellen waar je heen moet etc. Waar je je moet melden en waar je je trailer kwijt kan.
Miss dat ik zaterdag toch ff kom buurten. Kindlief heeft een kinderpartijtje dus mama is een paar uur vrij af.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:55

een tip voor iedereen!

Ga van te voren zonder paard op CH Hoofddorp kijken waar de ringen zijn en alvast betalen. Daarna ga je naar het paard om te vlechten enz. inladen en op naar CH Hoofddorp Tong uitsteken

Ik denk dat ik op donderdagavond of vrijdag naar CH hoofddorp om te betalen en ringen zoeken. Dan op zaterdagochtend starten...
Dat levert voor mij minder stress!

Marcato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:02

Of gewoon op tijd op het wedstrijdterrein zijn en dan te voet naar de ringen en het secretariaat. In principe spreekt het allemaal voor zich. Betalen kan in de 'bouw'keet naast de tribune op het hoofdterrein. Trailers kunnen staan op de 'renbaan' in het Haarlemmermeerse bos. Hoe je daar komt? Langs Hoofddorp rijden (weet zo gauw de naam van die weg niet) en linksaf bij de brandweer. Hier rijdt je in een soort bocht langs en aan het einde van de weg ga je recht door. Vanaf daar staan er allemaal mensen die je verder begeleiden naar de parkeerplaats. Let op, deze zijn vaak erg krap en je staat dicht tegen al die mega grote vrachtwagens aan.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:44

ik parkeer gewoon lekker bij bosmanege en dat mag vast wel omdat ik daar lid ben Tong uitsteken

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:14

Th0mas schreef:
ik parkeer gewoon lekker bij bosmanege en dat mag vast wel omdat ik daar lid ben Tong uitsteken

dat mag denk ik dus niet.. want er is daar een ponywedstrijd,.. Knipoog
hebben dus hun eigen ruimte wel nodig..

maar de parkeerplaatsen staan altijd ruim van te voren aangegeven..

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 23:48

Ik doe het toch Haha!

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 00:28

Heeey!
Ik ben ook van de partij op het concours. Als fotograaf en toeschouwer welliswaar Lachen
Ik woon vlakbij, dus ik denk dat ik in ieder geval vrijdag, zaterdag en zondag langshobbel met mijn camera.
Mocht iemand hier ook starten en foto's willen; Stuur even een PBtje met wanneer je start en (indien mogelijk) waar precies, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen! Lachen )

Ik heb er in ieder geval superveel zin in, vind het altijd erg leuk om daar een beetje rond te hangen!

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 06:38

Wij vertrekken vanmiddag voor het internationaal. Iedereen heel veel plezier.

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:40

Oeh ik ga ook naar de showavond op zaterdag Lovers Dat lijkt me echt te leuk.
Kijken wie ik mee ga slepen die kant op, iedereen vind zn tentamens belangrijker, maar ik niet Vork Hahahaha.

Cardy schreef:

Ik ben er sowieso zaterdag rond 5 uur! Lachen Dus ik kan wel wat foto'tjes voor je maken.
(Graag zelfs, dan kan ik lekker wat oefenen met mn spiegelreflex, hopelijk komt er dan nog wat moois uit! Knipoog )
Laatst bijgewerkt door Milou90 op 13-06-07 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:45

Moschino, als je het leuk vind mag je van mij ook wel foto's maken.. ik moet met eentje rond 1uur-half2.. en met die andere rond 4 uur.. de ringen staan in het lijstje.. Ik weet ook nog niet waar dat is..

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 08:52

A_N_O_U_K schreef:
Moschino, als je het leuk vind mag je van mij ook wel foto's maken.. ik moet met eentje rond 1uur-half2.. en met die andere rond 4 uur.. de ringen staan in het lijstje.. Ik weet ook nog niet waar dat is..

Ja is goed!
Nouja aan de ringen heb ik wel genoeg, desnoods kan ik even vragen welke kant dat op is Lachen
Ik kan sowieso om 4 uur foto'tjes maken, om 1uur/half2 moet ik nog even kijken of ik nog moet werken of niet.. (Denk het niet Vork )

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:15

Moschino schreef:
Oeh ik ga ook naar de showavond op zaterdag Lovers Dat lijkt me echt te leuk.
Kijken wie ik mee ga slepen die kant op, iedereen vind zn tentamens belangrijker, maar ik niet Vork Hahahaha.

Cardy schreef:

Ik ben er sowieso zaterdag rond 5 uur! Lachen Dus ik kan wel wat foto'tjes voor je maken.
(Graag zelfs, dan kan ik lekker wat oefenen met mn spiegelreflex, hopelijk komt er dan nog wat moois uit! Knipoog )

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! jeeehh!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

haha Clown dankjewel

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 16:05

Oehoeh sehr gut nieuws, ik hoef niet te werken Clown *net even gekeken*
Das mooi, want heb ook he-le-maaaal geen zin om de hele zaterdagochtend achter de kassa te hangen Vork
Dus Anouk, dan kan ik ook foto's maken van je proef van 1 uur & half 2 Go jij! Go jij!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 16:07

trouwens Moschino ben jij niet toevallig Milou die lungta bijrijd/bijreed? Ik sta daar ook op stal Tong uitsteken met Lavita (pony, buitenbox). Wist je trouwens dat lung en Vita dezelfde vader hebben?

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 16:11

nogmaals n poging wagen: weet iemand de deelnemers of nog beter startlijsten van t (inter)nationaal springen?

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 16:14

Cardy schreef:
trouwens Moschino ben jij niet toevallig Milou die lungta bijrijd/bijreed? Ik sta daar ook op stal Tong uitsteken met Lavita (pony, buitenbox). Wist je trouwens dat lung en Vita dezelfde vader hebben?

Joahh that's me Cool
Hahaha *kijkt profiel* ik zie nu pas dat jouw paardje DE Lavita van Vredehof is Tong uitsteken
Ik wist wel dat ze de zelfde pappie hadden Lachen Fair Play heet ie, toch?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 18:09

@ Noukie: kan je helaas niet helpen, sorry
@ Moschino: ja ik keek net toevallig even in je profiel, zodat ik je kon herkennen als ik je zag op CH hoofddorp Tong uitsteken haha wat toevallig

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:13

hoi ik moet as donderdag en as zaterdag op het concours in hoofddorp starten met 2 beestjes...maar heb nou niet echt ooit mooie foto`s kunnen maken van ze..nou ben ik benieuwd of iemand naar hoofddorp gaat met zijn camera en /of fototoestel en een paar plaatjes wilt maken van mij en mijn paardjes. tegen vergoeding natuurlijk !

donderdag L1 paarden 20.40 Daphne Molenaar Vigoureux
20.38 " " "
donderdag B springen paarden Daphne molenaar Vigoureux
als 15 e starten vanaf 19.00 maar waarsschijnlijk als laatste ivm te dicht op de dressuur.

zaterdag M1 paarden 16.34 Daphne Molenaar Topper
17.04 " " "

weet je iemand of ben je zelf zo fanatiek om even wat te maken ?? laat het me weten ! pb tje is altijd welkom !

groetjes daphne

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:17

starremans schreef:
hoi ik moet as donderdag en as zaterdag op het concours in hoofddorp starten met 2 beestjes...maar heb nou niet echt ooit mooie foto`s kunnen maken van ze..nou ben ik benieuwd of iemand naar hoofddorp gaat met zijn camera en /of fototoestel en een paar plaatjes wilt maken van mij en mijn paardjes. tegen vergoeding natuurlijk !

donderdag L1 paarden 20.40 Daphne Molenaar Vigoureux
20.38 " " "
donderdag B springen paarden Daphne molenaar Vigoureux
als 15 e starten vanaf 19.00 maar waarsschijnlijk als laatste ivm te dicht op de dressuur.

zaterdag M1 paarden 16.34 Daphne Molenaar Topper
17.04 " " "

weet je iemand of ben je zelf zo fanatiek om even wat te maken ?? laat het me weten ! pb tje is altijd welkom !

groetjes daphne

Hoi! Lachen
Ik ben zaterdag sowieso aanwezig met mijn spiegelreflexcamera, dus het zal wel lukken om van jou ook wat mooie foto'tjes te maken Lachen!
Morgen hobbel ik heel misschien nog even langs, maar waarschijnlijk niet ivm tentamens op school!

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:22

Moshino dat zou helemaal super zijn ! dan zoek ik voor morgen nog even verder Haha! weet iemand of equestrian photo er loopt dit jaar ? vorig jaar hadden ze bij de dressuur wat foto`s gemaakt geloof ik !

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 22:26

Antoinette zal er vast zijn. Ik probeer er ook te zijn, maar dat ligt helemaal aan het weer. Als het zwaar bewolkt is, dan is het in de avond moeilijk foto's maken. Ben ik er wel, dan zet ik je wel op de foto. Knipoog

super_arnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 22:27

ik ga,
ik wil de springwedstrijden van de junioren zien:):);)