Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pannenkoek schreef:Zijn er nou zo weinig deelnemers? Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik aan 1 geheugenkaartje genoeg ga hebben?
Josfoto is er in ieder geval zaterdag en zondag.
Ik ben er in ieder geval op vrijdag en zaterdag.
De hulptroepen kunnen we nog niet inplannen omdat het tijdschema wat later dan gehoopt wordt bekend gemaakt.
Rob
Was in de aanbieding bij Foka/Rotterdam, ik plan dus ff een route icm kantoorbezoekje maar bel ik ze toch eerst op......is-ie weer bijna E 200,-- duurder inmiddels. Ik heb ze verteld dat ze de camera ergens in mogen stoppen waar het heeeeeel erg donker is!
Ik denk net zo spannend, of ik nou in de ring STA of buiten de ring STA.... Jeddah hoeft haar alleen maar vast te houden
Pannenkoek schreef:Nou Yerry, dan gooien Jos, Kayila en ik de kaart wel vol met jou vlekkenmonster!
Ik heb nog geen 5D gekochtWas in de aanbieding bij Foka/Rotterdam, ik plan dus ff een route icm kantoorbezoekje maar bel ik ze toch eerst op......is-ie weer bijna E 200,-- duurder inmiddels. Ik heb ze verteld dat ze de camera ergens in mogen stoppen waar het heeeeeel erg donker is!
Ik geef je groot gelijk dat je dat hebt gezegt
Pannenkoek schreef:Nou Yerry, dan gooien Jos, Kayila en ik de kaart wel vol met jou vlekkenmonster!
Ik heb nog geen 5D gekochtWas in de aanbieding bij Foka/Rotterdam, ik plan dus ff een route icm kantoorbezoekje maar bel ik ze toch eerst op......is-ie weer bijna E 200,-- duurder inmiddels. Ik heb ze verteld dat ze de camera ergens in mogen stoppen waar het heeeeeel erg donker is!
Als je toch alle open en amateur onderdelen op 1 dag gooit, ook de amateur reining op zondag en dan zomaar ineens de open reining op zaterdag. Grrrrrr.. Nou michel zal niet blij zijn met me. Ods schreef:Zo, ik heb ze gisteren opgegevenSpannend!!!!
Ik vraag me ook af of we een bevestigingmailtje krijgen, misschien dat ShellyBelly daar een antwoord op kan geven?
) Betekend dat dat we minimaal met z'n 2-en in de SPB mares 2 and under staan????
Natascha dH schreef:YESSS (beetje late reactie..) Betekend dat dat we minimaal met z'n 2-en in de SPB mares 2 and under staan????
![]()
(Ik hoop dat Dion geen roet in het eten gooit door niet voor me te kunnen groomen. Dan moet ik alleen op stap met een kleine muts en dat durf ik niet..)
Citaat:"Ods":
Ja Natascha Reba gaat naar Marienheem! Wat leuk dat je ook meedoet met Sooty!! Houden ze samen de eer hoog Ik sta alleen niet in de ring met haar, die eer heeft Jeddah