[WN] 13-05-2007 DPHC Bunschoten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Happiness

Re: 13-05-2007 DPHC Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:44

Ik vond het ook een erg leuke dag gister !
Het was mijn 2e pleasure wedstrijd en mijn 1ste horsemanship wedstrijd.
Ben 3e in de pleasure geworden en 4e in de horsemanship.
Ik ben heel trots op mijn paardje !

En heeft iemand een idee wie de foto's maakte in de bak?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 10:45

Onze welbekende Pannenkoek Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:02

DubbelDun schreef:
Onze welbekende Pannenkoek Lachen

Ben benieuwd of ie er nog wat van gebakken heeft! Clown

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 11:05

Nou, dat heeft ie vast! Hij heeft geloof ik iets van 2000 foto's gemaakt!! Ik hoorde zijn camera in mijn slaap nog "klikken" ik kan me helemaal voor stellen dat het wel even duurt voordat ie ze allemaal bewerkt en verkleint heeft...... wát een werk! Afgod

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:14

Jeddah schreef:
Nou, dat heeft ie vast! Hij heeft geloof ik iets van 2000 foto's gemaakt!! Ik hoorde zijn camera in mijn slaap nog "klikken" ik kan me helemaal voor stellen dat het wel even duurt voordat ie ze allemaal bewerkt en verkleint heeft...... wát een werk! Afgod

Je hebt toch niet de hele nacht liggen lachen he voor de foto? Clown

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:54

Hé Paul gefeliciteerd met je allround hoor! Haha! En ja maat XXL daar kun jij wel in verzuipen Knipoog
Verder natuurlijk ook iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 11:58

ondanks ik ziek was toch een hele leuke dag gehad Ja

om 8 uur had ik de eer om de omroep te doen
ik en omroepen past niet echt *LOL*
met me mooie amsterdamse accent en het verdraaien van letters een cijvers Haha!
toch vond ik het wel leuk om te doen heb erg gelachen.

was een gezellige groep mensen en zeker een leuke sfeer Ja

ook veel mensen zien rijden
dropje heeft heel netjes gereden.
jaa romkabouter nu heb je concurentie gekregen dat word een spannende strijd volgende keer Ja Haha!

en de hunter hack was erg leuk om te zien
vooral romkabouter maakte mooie sprongtjes met stan
volgende keer kunnen de sprongen voor hem wel wat hoger Tong uitsteken

heb zelf nog meegedaan aan de amateur reining.
na de amateur had ik er echt geen fut meer voor dus heb de open maar niet gedaan.

maar de volgende keer ben ik weer helemaal fit ! en ga ik er weer helemaal voor Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:07

Ik ben blij met de concurrentie hoor Haha!
Nu moet ik alleen meer trainen, maar met een beetje geluk is er nu voor 1 iemand een punt te verdienen Haha!
Je zag er niet zo ziek uit hoor Knipoog

toran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:12

DING DONG !!! Gelachen hebben we zeker, heb het ervaren als een leuke wedstrijd met veel gezelligheid en weinig onderling gedoe Pling
Heb ook een aantal mensen anders leren kennen vooral die ene met dat accent Tong uitsteken de naam vrolijk paste s morgens zeker bij je hahaha.
Jammer dat de griep zijn tol ging eisen.
Enne blonde ding dongs ???? waar slaat het op ??? Clown biedt me wel weer aan hoor voor een volgende wedstrijd !
We zijn zeer tevreden over de paardjes die we mee hadden en hebben een leuke en leerzame dag gehad.
Een impressie,Player
http://img514.imageshack.us/img514/2226 ... tomet5.jpg
Angel
http://img245.imageshack.us/img245/8313 ... tomhi9.jpg
Sarah en Baby
http://img257.imageshack.us/img257/2680 ... tomhl1.jpg
En Sarah heeft de hunterklasse en de hunterhack gereden vergeten foto's te maken maar het was wel gaaf om te zien die hunterhack! had het idee dat iedereen ff om het hoekje kwam kijken Haha! leuk !

Groetjes Esther

Ding dong: hier volgt nog een serieuze mededeling! had wel het idee dat de concurrenten elkaar constant in de haren vlogen ! Ding dong
http://img245.imageshack.us/img245/6093 ... tomzk9.jpg

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:37

het schijnt dat vooral een stel engelse meiden in de kantine erg veel lol heeft gehad om de hunter hack *LOL*

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:50

He Romkabouter, van harte gefeliciteerd met je Allround titel!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Van harte gegund hoor!

Wel even foto's van die jas he, die wil ik zien!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 12:58

Proest..... ik zat in de kantine en had lol om de hunter hack ja !!!
En ik was samen met een vriendin, we zaten in het hoekje...

Bedoelen jullie ons soms ???

En nee, ik ben geen "engelse meid" rij al vanaf mijn 18e western
Maar kan ook redelijk springen.
Had de Hunter Hanck nog nooit gezien en vond het idd zeer vermakelijk.
Vroeg me ook af of deelnemers dat niet eerst oefenen thuis.
De meeste paarden die meededen hadden nog nooit een sprong gezien , behalve die SPB vos....
Vond het erg grappig ja, maar ook aan de andere kant iets minder voor de paarden, die kunnen misschien iets beter voorbereid worden op zoiets volgende keer...

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 13:14

Wat ziet ie er ongelooflijk goed uit Toran!! Eerste fotootje doet het niet........... wil je die nog een keer plaatsen en ietsie groter? Of staat ie op je site?

ROM allround, terechte winnaar!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 13:16

susan schreef:
het schijnt dat vooral een stel engelse meiden in de kantine erg veel lol heeft gehad om de hunter hack *LOL*

Iedereen had lol om hunter hack, behalve misschien degenen die kramp in hun tenen kregen van plaatsvervangende schaamte Clown

ElCamino schreef:
behalve die SPB vos....

Da's 'n red dun Tong uitsteken

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 13:33

@WB: oh okee... zit niet in kleuren.... gelukkig weet je wel welke ik bedoel, haha.
Las het profiel van de eigenaar...die jongen springt ook en zo, vandaar dus dat hij wel netjes erover komt.

Daarbij is het wel logisch dat bij een wedstrijd met als locatie een springstal bij zo'n onderdeel gegiecheld wordt. Ook door de springruiters..en ja, ook door mede-westernruiters...gnif....
Jammer dat het geen open onderdeel is op gewone wedstrijden...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 13:52

Ik vind het geweldig dat Hunter Hack wordt uitgeschreven en vind het heel jammer dat ik het niet heb kunnen zien. Klinkt als een leuke wedstrijd en ik ben benieuwd naar het overzicht van de uitslagen!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 13:57

Ik moet zeggen dat naast Rom ook Claudia en Sarah erg netjes over de sprongen heen kwamen hoor! Jury vond paard van Claudia vooral fijn springen, hij wil ze, ter info, niet te belachelijk hoog zien springen, maar mooi vlak. Ja

@Vrolijk, was jij dat smorgens?? hihi! Wist ik niet! Bloos Knap gedaan hoor! Je was duidelijk te verstaan toen je eenmaal Hollands ging spreken! Haha! Je reining proef was een genot om naar te kijken en ik baalde gewoon dat je in de open niet weer terug kwam.

francisca2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:35

ElCamino schreef:
Proest..... ik zat in de kantine en had lol om de hunter hack ja !!!
En ik was samen met een vriendin, we zaten in het hoekje...

Bedoelen jullie ons soms ???

En nee, ik ben geen "engelse meid" rij al vanaf mijn 18e western
Maar kan ook redelijk springen.
Had de Hunter Hanck nog nooit gezien en vond het idd zeer vermakelijk.
Vroeg me ook af of deelnemers dat niet eerst oefenen thuis.
De meeste paarden die meededen hadden nog nooit een sprong gezien , behalve die SPB vos....
Vond het erg grappig ja, maar ook aan de andere kant iets minder voor de paarden, die kunnen misschien iets beter voorbereid worden op zoiets volgende keer...

Ik was 1 van degene bij wie mijn paard er niet overheen ging. En daar schaamde ik me best wel voor. En heb dus wel geoefend thuis en je zal het geloven of niet, maar thuis gaat hij er dus wel overheen en vind hij het ook leuk! Ik heb het door omstandigheden niet vaak kunnen oefenen en voor mij was het pas de 4e keer dat ik met hem sprong ofzo. Ik ben me dus heel erg bewust om dit meer te oefenen, maar vond het ook gewoon leuk om te proberen. Vooral ook omdat de DPHC de moeite neemt om dit onderdeel uit te schrijven en ik dat van harte ondersteun en het leuk zou vinden als de animo er een beetje is, dat het vaker wordt uitgeschreven. Dit was bij de barrelrace niet zo. Het paard heeft er niets van hoor, hooguit dat hij iets te veel zijn zin heeft gekregen. Tegen een springruiter kan ik niet op, maar ik heb wel mijn best gedaan...... Dit doet me wel beseffen dat ik voortaan maar weer iets langer wacht tot ik iets uitprobeer om mee te doen.....

Ed ging met Mickey (Hints Supreme Mickey) heel goed. 1e en grand champion in de halter, 1e in de Pleasure jr., 1e in de Pleasure van de Claudia Vermee Bokaal en 3e in de Hunter.

Cora ging met Rebel ook heel goed, sowieso ook een keer 1e in de pleasure.

Verder iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten en organisatie weer bedankt!

Groetjes,
Francisca

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:45

ElCamino schreef:

Dank je, dat was ik Knipoog

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:48

francisca ik vond het juist geweldig dat jij ( en ook gerda) het toch probeerden ook al wilde het met losrijden niet!
super hoor, ik was allang gestopt als schijtlijster zijnde Ja

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 14:48

Dat het paard in de wedstrijd er niet over gaat is geen reden om je voor te schamen hoor Lachen
Dat komt omdat ze dat niet vaak op vreemd terrein hoeven te doen. Als het vaker wordt uitgeschreven, gaan ze er wel overheem Lachen

Ik vond de mensen in ieder geval goed doorijden en niet gewoon er maar mee stopten Ja

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:06

Oh begrijp me niet verkeerd, ik vind het juist goed dat zulke onderdelen uitgeschreven worden. Kregg de indruk alleen dat ze het helemaal niet begrepen en totaal geen springervaring hadden.
En inderdaad ging er nog een Vlekkie goed overheen.
Het is net als de Versatile Horse, nooit animo dus niet meer uitschrijven als onderdeel....dan is het goed dat iedereen start met zijn paard.
@Francisca: zal je net zien...thuis wel en hier is het anders dus doen we het niet...hihi

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:10

ElCamino schreef:
Kregg de indruk alleen dat ze het helemaal niet begrepen en totaal geen springervaring hadden.

Dat is natuurlijk ook wel logisch Lachen
Jammer voor de mensen die wel goed geoefend hebben, maar dat het in de wedstrijd niet zo wil.
Nou ja, daar heb ik met de laatste jaren al aardig last mee gehad dus ik weet hoe het voelt Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:29

ElCamino schreef:
Het is net als de Versatile Horse, nooit animo dus niet meer uitschrijven als onderdeel....dan is het goed dat iedereen start met zijn paard.

Precies Ja

Speaking of ... hoe was de bezetting in de SPB klasses dit keer? Iig Rom en Roosje dus? Nog iemand toevallig?

calisto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 15:40

ik vond het erg jammer dat francisca rebel er niet over kreeg, we hadden op school speciaal springles gevraagd omdat we daar wat hulp bij nodig hadden, toen gingen ze erg leuk en zonder weigeringen. ik vond het hunter hack een leuk onderdeel en hoop dat er meer mensen aan mee gaan doen. verder vond ik het een zeer geslaagde dag en leuk om iedereen weer te zien, sommige zelf met andere paarden die het weer verdienstelijk deden.
groetjes sarah