Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:Onze welbekende Pannenkoek
Jeddah schreef:Nou, dat heeft ie vast! Hij heeft geloof ik iets van 2000 foto's gemaakt!! Ik hoorde zijn camera in mijn slaap nog "klikken" ik kan me helemaal voor stellen dat het wel even duurt voordat ie ze allemaal bewerkt en verkleint heeft...... wát een werk!
En ja maat XXL daar kun jij wel in verzuipen

de naam vrolijk paste s morgens zeker bij je hahaha.
biedt me wel weer aan hoor voor een volgende wedstrijd !
leuk !
susan schreef:het schijnt dat vooral een stel engelse meiden in de kantine erg veel lol heeft gehad om de hunter hack
ElCamino schreef:behalve die SPB vos....

Knap gedaan hoor! Je was duidelijk te verstaan toen je eenmaal Hollands ging spreken!
Je reining proef was een genot om naar te kijken en ik baalde gewoon dat je in de open niet weer terug kwam. ElCamino schreef:Proest..... ik zat in de kantine en had lol om de hunter hack ja !!!
En ik was samen met een vriendin, we zaten in het hoekje...
Bedoelen jullie ons soms ???
En nee, ik ben geen "engelse meid" rij al vanaf mijn 18e western
Maar kan ook redelijk springen.
Had de Hunter Hanck nog nooit gezien en vond het idd zeer vermakelijk.
Vroeg me ook af of deelnemers dat niet eerst oefenen thuis.
De meeste paarden die meededen hadden nog nooit een sprong gezien , behalve die SPB vos....
Vond het erg grappig ja, maar ook aan de andere kant iets minder voor de paarden, die kunnen misschien iets beter voorbereid worden op zoiets volgende keer...
ElCamino schreef:De meeste paarden die meededen hadden nog nooit een sprong gezien , behalve die SPB vos....

ElCamino schreef:Kregg de indruk alleen dat ze het helemaal niet begrepen en totaal geen springervaring hadden.

ElCamino schreef:Het is net als de Versatile Horse, nooit animo dus niet meer uitschrijven als onderdeel....dan is het goed dat iedereen start met zijn paard.