Sjaan schreef:andrea16 schreef:Ow gezellig! Dan zijn er ook wat SGW-ers, ik ga met Sjaan
Jup wij gaan samen, dan zien we je vast nog wel daar Kimdepim!
Vast wel
. Hilde is met ons mee
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjaan schreef:andrea16 schreef:Ow gezellig! Dan zijn er ook wat SGW-ers, ik ga met Sjaan
Jup wij gaan samen, dan zien we je vast nog wel daar Kimdepim!
. Hilde is met ons mee
.
echt zin in!
moeten we allemaal ene bordje boven ons hoofd doen; hoi, ik ben van bokt
whaha lol
zwarte laarsen aan
Zam schreef:Ik ga zaterdagavondKan morgen 2 gratis kaarten ophalen !
Amethyst_ schreef:yeahmoeten we allemaal ene bordje boven ons hoofd doen; hoi, ik ben van bokt
whaha lol
Marieke__ schreef:Ja ik had het ook ff een stukje gezien! Echt heel knap! Iemand uit mijn buurt doet ook zoiets. Ze heeft zelf een hengst die zooooooo braaf is ongelofelijk en daar rijd ze mee buiten met alleen een hoofdstelletje in. en dan heeft ze meestal nog een paard aan een halster ernaast. echt heel knap terwijl ik daar geen verstand van heb maar toch..
marleenn schreef:ah met wie ga je Anke?
waar heb je 2 gratis kaartjes vandaan gehaald dan?
wel beter![]()
ik ga zaterdag avond
Zam schreef:Marieke__ schreef:Ja ik had het ook ff een stukje gezien! Echt heel knap! Iemand uit mijn buurt doet ook zoiets. Ze heeft zelf een hengst die zooooooo braaf is ongelofelijk en daar rijd ze mee buiten met alleen een hoofdstelletje in. en dan heeft ze meestal nog een paard aan een halster ernaast. echt heel knap terwijl ik daar geen verstand van heb maar toch..
Bedoel je Kerstin ?marleenn schreef:ah met wie ga je Anke?
waar heb je 2 gratis kaartjes vandaan gehaald dan?
wel beter![]()
ik ga zaterdag avond
We hadden op de vereniging 2 kaarten gekregen, die had iemand anders eerst. Maar die kon onverwachts niet en vroeg of ik ze wilde![]()
Ik ga met Laura,die ken je wel ! Waar nucaro eerst van was. Misschien kom ik je nog wel tegen zaterdagavond !
heb springen 1.30 en 1.40 gezien
net voor de uitreiking van 1.40 moest ik weg
Ik heb wel foto's gemaakt, kijk morgen of er mooie tussen zitten...
.