Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kraal schreef:Wij L paarden en van onze vereniging nog 2 pony viertallen M en L, nog 1 paarden M (deden gisteren niet mee) en die combinatie met friezen in het L.
Katoo71 schreef:Nou ze zijn als laatste gestart vanwege het te laat komen van 1 van de vier.
maar ik zal het nog eens navragen.
), dus ik denk dat iedereen door mag..
haha dan mag iedereen denk ik door, als er in totaal maar 3 zijn..
Citaat:Wij gaan waarschijnlijk volgend weekend naar Lisse
Mause schreef:hallo allemaal, wij willen met onze vereniging ook een viertal op gaan starten, alleen kan ik nergens terugvinden hoe het zit met het samenstellen van het team qua niveaus. We hebben namelijk 1 B-paard, 2 L-paarden en mag er dan bijvoorbeeld een M-paard bij?
Kylan schreef:Wij gaan waarschijnlijk volgend weekend naar Lisse. Als het goed is komen we met 2 L-viertallen paarden. We staan alleen nog niet op de lijst, dus dat moet nog even geregeld worden
en we hebben geen reserve, dus dat komt heel slecht uit!
ik denk het wel aangezien er maar 3 M pony viertallen zijn
en ik rij onder de naam "de weststichtse ruiters".kraal schreef:Wij waren vandaag eerste, de friezen tweede, het M viertal laaste helaas, pony's eerste en tweede
jij bent ook van onze club
Suprice schreef:@ justicelover: Kei goed! dan heb ik tegen jullie gereden in het M pony viertal, wij zijn de Sunny Boy's uit rosmalen