2 jarige Eppo voor het eerst onder de Vrouw!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re: 2 jarige Eppo voor het eerst onder de Vrouw!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 18:36

Kalieflover schreef:
Vindt het nergens opslaan..
En begrijp ik het goed?
Narcose, van jullie zelf?!!
Dat meen je niet!!!
Wat een stelletjes Mogolen!
Ja sorry, maar dit slaat nergens op!! Scheve mond Nors opkijken Rolleyes Lips are sealed Ach gut Huilen Boos!

Sorry maar ik snap je berichtje niet helemaal.

Eppo is van onszelf, en hij was onder narcose ja.. Wat is daar raar aan?
En wat zijn stelletjes mogolen?

@ 4ever hoppes: Inderdaad moet je grappen maken om in deze wereld te kunnen blijven werken. Als ik bij ieder dood paard of paard dat onder narcose gaat mezelf druk moet maken dan zouden we dit werk geen jaren volhouden. Voor mij is een paard onder narcose een normale zaak, terwijl voor het merendeel op bokt een paard dat gesedeerd is al eng en zielig is.

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:15

Ik zelf zou nooit op het idee zijn gekomen om op een paard in narcose te gaan zitten..

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 19:18

misschien komt dat omdat je nog nooit een paard onder narcose hebt gezien? En omdat je nog nooit hebt geassisteerd tijdens een operatie..

angela333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:20

Diana_14 schreef:
Ik zelf zou nooit op het idee zijn gekomen om op een paard in narcose te gaan zitten..

Voor de 1000st X ze zit er nieteens echt op!!! Boos! (diepe zucht)
En wrsch kom je niet op het idee omdat je ook niet dagelijks met paarden die onder narcose zijn omgaat.
En deze foto is bij toeval gemaakt, uitleg staat paar blz terug.

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:32

Nee het zou niet in me opkomen omdat ik het absoluut niet grappig vind.
Als je lolletjes nodig hebt om je werk leuk te houden, moet je ander werk doen. Je hebt een serieuze baan met een grote verantwoording, daar horen nou eenmaal geen lolletjes bij.

Natuurlijk heeft hij er geen last van, daar gaat het mij ook echt niet om.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 19:37

kistaah schreef:
Nee het zou niet in me opkomen omdat ik het absoluut niet grappig vind.
Als je lolletjes nodig hebt om je werk leuk te houden, moet je ander werk doen. Je hebt een serieuze baan met een grote verantwoording, daar horen nou eenmaal geen lolletjes bij.

Natuurlijk heeft hij er geen last van, daar gaat het mij ook echt niet om.

Sommige mensen zijn zo knap dat zij een grote verantwoording zelfs met lolletjes aankunnen!

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:43

CarpeDiem schreef:
Die had ie nadat ik erop zat Lachen

Nee paardje had een oude wond (waarvoor hij eigenlijk geslacht had moeten worden, maar deze niet grappige dierenarts heeft hem daarvan gered en een kans gegeven) die schoongemaakt moest worden ivm heel veel granulatie weefsel.

Voor degenen die denken dat dit bij iedere operatie gebeurd ik moet je teleurstellen. Ik rijd alleen paarden voor mn baas in.. tenzij je 100 euro meer betaald Knipoog

Haha! lol

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 19:46

tja ik vind het wel 'grof" lijken mischien... maar tja... echt wakker ga ik er niet om liggen hoor, t paard merkt er niets van... en het dier is toch geholpen van zijn pijn/wond straks...
dus ik ga dr niet moeilijk over doen...

wel dapper en uitdagend trouwens zo'n foto plaatsen Tong uitsteken das schreeuwen om reacties hihi Haha!

En ook dapper zonder cap Vork

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:04

Niet zielig, niet pijnlijk ofzo, gewoon sick..... sorry hoor. Had de foto lekker voor jezelf gehouden...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:23

Das meer dat je op die operatie tafel moet staan en over het paard moet gaan. Zeker als je een onpraktische infuus stand hebt. Volgende keer dus zeggen dat ik bezwaar heb tegen die uitvoering, want het is zielig sick en Haha!

San_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:40

Bah, ik vind dit echt niet grappig.

Wat had dat paard dan, waar hij aan geopeerd moest worden? Ik zie dat je er aardig lol om hebt. Nagelbijten / Gniffelen
Nou, veel plezier nog met "paardjerijden", en doe vooral niet voorzichtig.

Man, hoe oud ben je. Kinderachtig.

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 20:43

nou dit vin ik echt niet kunnen hoor Duivel
haha wat een lol om sommige mensen
ik kon ook al zo op mijn paard zitten als hij in de wei lig
en alleen maar sirie blijven onder het werk is ook niet leuk is de lol er zo van af Ach gut
ik zou hier zelf niet op komen om even op mijn 2jarige te gaan zitte als hij aan het pitten is
maar wel leuk ahah
dat je het heb kunnen bedenken van jo
nu kan ik mijn kans grijpen Knipoog

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 21:58

Citaat:
Als je lolletjes nodig hebt om je werk leuk te houden, moet je ander werk doen.

Nou denk ik dat je de strekking niet helemaal hebt begrepen. Het is meer dat ik bedoelde dat je met 'humor' (hoe dat dan ook geïnterpreteerd wordt) geestelijk zwaar werk draaglijker kunt maken.
Ik heb ook een hele verantwoordelijke job, wat mentaal minder belastend is dan CD's job denk ik, maar zonder af en toe een beetje lol trappen wordt het wel erg saai hoor. Ik moet er niet aan denken 9 uur per dag serieus te zijn.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 22:00

`wat is heir nou in godsnaam bah aan..

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 22:06

@ tijgernootje, als je 4 berichten boven je kijkt zie je wat eppo mankeerde.
en als je op knopje profile klikt zie je precies hoe oud ik ben!

Makkelijk joh.. Bokt.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 23:40

Het is niet zielig.Het paard merkt er inderdaad niks van.Maar ik vindt het niet netjes.Er zullen inderdaad wel meer dingen in een OK gebeuren wat we niet willen weten.
Ik vindt het respectloos naar het paard toe.Van wie dat paard ook is.

kistaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 23:59

Het was ook geen reactie op jou, maar op wat CD verderop zei. En naja prima als dit haar manier van humor is

GillsGipsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 00:27

CarpeDiem schreef:
misschien komt dat omdat je nog nooit een paard onder narcose hebt gezien? En omdat je nog nooit hebt geassisteerd tijdens een operatie..

CarpeDiem schreef:

@ 4ever hoppes: Inderdaad moet je grappen maken om in deze wereld te kunnen blijven werken. Als ik bij ieder dood paard of paard dat onder narcose gaat mezelf druk moet maken dan zouden we dit werk geen jaren volhouden. Voor mij is een paard onder narcose een normale zaak, terwijl voor het merendeel op bokt een paard dat gesedeerd is al eng en zielig is.

Juist !!!! Dus zal de beroepsgroep reageren met begrip (want die herkennen dit alles) en het merendeel die dus niet op de hoogte is van alle diergeneeskundige praktijken, zal dus verontwaardigd zijn en bepaalde zaken dus heel anders zien en logisch ook, want men weet er het fijne niet van. Bovendien gaat het merendeel niet beroepshalve met paarden om en vinden het inderdaad een zielig gezicht als hun dier gesedeerd is en herkennen hier hun paard niet meer in en dat is dan ook best eng. Bovendien staat een paard er nu niet bepaald monter bij te kijken als het gesedeerd is en dat kan best een zielig gezicht zijn.
Je moet je toch ook wel een beetje in de mens achter de patient kunnen verplaatsen of is dat totaal niet belangrijk ???

loveseben

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 00:42

GillsGipsey schreef:
CarpeDiem schreef:

CarpeDiem schreef:

Juist !!!! Dus zal de beroepsgroep reageren met begrip (want die herkennen dit alles) en het merendeel die dus niet op de hoogte is van alle diergeneeskundige praktijken, zal dus verontwaardigd zijn en bepaalde zaken dus heel anders zien en logisch ook, want men weet er het fijne niet van. Bovendien gaat het merendeel niet beroepshalve met paarden om en vinden het inderdaad een zielig gezicht als hun dier gesedeerd is en herkennen hier hun paard niet meer in en dat is dan ook best eng. Bovendien staat een paard er nu niet bepaald monter bij te kijken als het gesedeerd is en dat kan best een zielig gezicht zijn.
Je moet je toch ook wel een beetje in de mens achter de patient kunnen verplaatsen of is dat totaal niet belangrijk ???

helemaal mee eens

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 12:14

Citaat:

Dat is absoluut een goed punt en zo denk ik er ook wel over, alleen in dit geval is CD zelf de eigenaar van het paard en weet ze heel goed wat ze doet.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 12:28

Het zal vast geen kwaad kunnen ofzo maar ik vind het rare humor. Scheve mond

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:22

baudyh schreef:
Het is niet zielig.Het paard merkt er inderdaad niks van.Maar ik vindt het niet netjes.Er zullen inderdaad wel meer dingen in een OK gebeuren wat we niet willen weten.
Ik vindt het respectloos naar het paard toe.Van wie dat paard ook is.

Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Zielig vind ik het niet, respectloos naar het paard toe wel. Niet zo zeer het erover klimmen als dat nodig blijkt te zijn, maar wel het nemen van zo'n foto en dat hier als humor plaatsen. Ik heb duidelijk een ander gevoel voor humor dan de ts en diverse anderen in dit topic en kan hier dus niet om lachen.

ShadowTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:47

Ik had hem ook voor mezelf gehouden..
Maar ieder voor zich.. Knipoog

mhtimmerwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 14:02

nou ik vind het rond uit te gek voor woorden totaal respectloos ook al zit je er ws niet met je volle gewicht op ik vind dit ziek en dier onvriendelijk, dat mensen hier de humor van in kunnen zien zeg bah bah bah.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 14:51

Eerst lezen, voordat jullie reageren gaarne Lachen