Sampie schreef:het is 3,5 uur vanaf Hoornen er zijn ook busreizen (1 dag) naar de Equitana!! Misschien is dat wat voor jullie tweetjes

Waarom zeg je dat nou

Nu moet ik wel gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sampie schreef:het is 3,5 uur vanaf Hoornen er zijn ook busreizen (1 dag) naar de Equitana!! Misschien is dat wat voor jullie tweetjes
none schreef:Ik weet nog niet zeker of ik wel ga. Lijkt me eigenlijk wel erg leuk, vooral groot zo te horen! Het hangt er eigenlijk een beetje vanaf wanneer ik moet werken. Maar zo lezen is het wel echt een aanrader dus.
Revanches schreef:none schreef:Ik weet nog niet zeker of ik wel ga. Lijkt me eigenlijk wel erg leuk, vooral groot zo te horen! Het hangt er eigenlijk een beetje vanaf wanneer ik moet werken. Maar zo lezen is het wel echt een aanrader dus.
LR Zieuwent Harreveld gaat 18maart ook met een Bus naar Equitana!
Geef je dus maar gauw op!!
(prijs is vervoer+entree)
Revanches schreef:none schreef:Ik weet nog niet zeker of ik wel ga. Lijkt me eigenlijk wel erg leuk, vooral groot zo te horen! Het hangt er eigenlijk een beetje vanaf wanneer ik moet werken. Maar zo lezen is het wel echt een aanrader dus.
LR Zieuwent Harreveld gaat 18maart ook met een Bus naar Equitana!
arans schreef:Revanches schreef:LR Zieuwent Harreveld gaat 18maart ook met een Bus naar Equitana!
War kan je daar info over vinden?
Revanches schreef:Ik weet niet precies wat hun als kosten hebben opgeschreven!(dus pin me er niet op vast!!
)
mikeyfreak schreef:KC: wie besteld de stikkers??? haha
het duurt nog maar 9 weken ofzo he?!?! haha ben aan het aftellen!!!
weet iemand hoe lang van te voren je aan een totaal programma kunt komen??? of worden die niet gemaakt???? hiermee bedoel ik de shows/clinic en dat soort dingen..
groetejs
frenia schreef:wij gaan elke keer, ook naar de Open Air Equitana.