Eejj schreef:hahaha hoe verzin je het![]()
Wat een braaf ventje heb jij trouwens!
hij blijft er wel erg "luchtig " onder
Jahaaaaaaaa, heeeeel braaf!!
Hummer tilt er neit zo zwaar aan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eejj schreef:hahaha hoe verzin je het![]()
Wat een braaf ventje heb jij trouwens!
hij blijft er wel erg "luchtig " onder
Smeejj schreef:BitchyWitchy schreef:
Nee joh, dat is bewust zo gedaan!! Des te meer waardeert ie mij straks als ik op zijn rug kruip
Mocht jij tenminste niet lek in het kruis zijn

Nada schreef:Toch vind ik Tien...
Al zou Hummertje er geen trauma aan overgehouden hebben aan die inrijdmeid.
Dan vind ik nog dat jij een rel uitlokt op bokt, je deed het gewoon met voorbedachte raden..
Nada schreef:Ach, ik zie er de hummer wel van in![]()
djuno schreef:BitchyWitchy schreef:Tsssssssss........ moet je horen wie het zegt...... De pot verwijt de ketel....
ik geef geen slecht voorbeeld...dat doe jij. Dus val mij niet zo persoonlijk aan..sterker nog..hou liever je mond tegen mij. Een ander zegt er ook wat van...dus begin daar maar tegen.
waar ben je nou eigenlijk zou bang voor?? dat er gebeurt??
Citaat:
ik geef geen slecht voorbeeld...dat doe jij. Dus val mij niet zo persoonlijk aan..sterker nog..hou liever je mond tegen mij. Een ander zegt er ook wat van...dus begin daar maar tegen.
je moet niet zo zeiken, dit kan heus geen kwaad hoorwaar ben je nou eigenlijk zou bang voor?? dat er gebeurt??
BitchyWitchy schreef:Dank je Hoera... Maakte me best wel al zorgen.... Maar nu kan ik weer volledig achter mijn actie staan!
Ja dat gezeik altijd ........BW je hoeft je toch niet te verantwoorden er ligt al een beste rug in ..... kan ie makkelijk hebben
hoera schreef:BitchyWitchy schreef:Dank je Hoera... Maakte me best wel al zorgen.... Maar nu kan ik weer volledig achter mijn actie staan!
Ja dat gezeik altijd ........BW je hoeft je toch niet te verantwoorden er ligt al een beste rug in ..... kan ie makkelijk hebben

KsVrPy schreef:je moet niet zo zeiken, dit kan heus geen kwaad hoorwaar ben je nou eigenlijk zou bang voor?? dat er gebeurt??
Wadi_Jamin schreef:Echt geweldig!Leuk tinkertje trouwens.
, wat leren jullie de kleintje hier op Bokt nu toch?????
)
En dat beestje blijft zo rustig... Whahaha echt leuk! September schreef:Hoe verzin je het! Echt onwijs grappigEn dat beestje blijft zo rustig... Whahaha echt leuk!
Wat een schokkend topic:BitchyWitchy schreef:Hummer en schrikken....dat is netzo iets als Sinterklaas....bestaat dus niet
Ketaki schreef:September schreef:Hoe verzin je het! Echt onwijs grappigEn dat beestje blijft zo rustig... Whahaha echt leuk!
hoezo onwijs grappig![]()
dit is gewoon GE-WEL-DIG![]()
echt gaaf om te zien
Mijn Ilse is net zo jong! Puera schreef:Wat een schokkend topic:
BitchyWitchy schreef:Hummer en schrikken....dat is netzo iets als Sinterklaas....bestaat dus niet
Gran-di-oos, ik heb hier al meerdere malen luidop zitten grinniken.![]()